torstai 30. heinäkuuta 2015

Kohta lomalla!

Mulla jatkuu tosiaan loma huomenna heti viimeisen työpäivän jälkeen! Hieman haikein fiiliksin jään pois, en olisi uskonut että kyseisessä työpaikassa olisi ollut noin mukavaa! Olen kuitenkin loman tarpeessa ennen lukiota, eli ihan hyvä vaan että saa pari viikkoa lomailla.

 Kuitenkin nyt viikon kuulumiset. Viime perjantaina kävin tosiaan ratsastamassa Potilla. Loppulenkistä satoi vähän joten ehdittiin kastua jonkun verran. Poika meni kuitenkin hyvin. Lauantaina kävin tallilla jossa Janikan hevonen asustaa kuvaamassa Janikan ja Ellin valmennusta. Sunnuntaina menin taas tallille ratsastamaan Potilla. Ensimmäisellä ravipätkällä tuntui että Potti ei oikein ravannut kunnolla, mutta loppulenkkiä kohden poika alkoi vetristyä.
 Tallissa omistaja hieroi poikaa vähän ja se olikin vähän juminen, maanantaina sillä ajettiin rennosti ja tiistaina minä kävin taas ratsastamassa Potilla. Nyt Potti meni oikein rennosti ja ravasi hyvin.

 Keskiviikkona Potti oli taas käynyt radalla ravailemassa toisen hevosen kanssa, poika pinkoi 1.40 aikaa. Tänään torstaina mä kävin sitten palauttelemassa pojan. Potti käveli ja ravasi tosi reippaasti, ei painanut jaloissa eilinen hiitti. Eläinlääkärikin oli käynyt tallilla eilen katsomassa jalat läpi, mitään ei löytynyt vaan jalat olivat tosi hyvässä kunnossa! Tulevan viikonlopun minä siis hoidan Pottia omistajan ollessa kuninkuusraveissa.
Janika yritti olla kesäkuus taiteellinen


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti