perjantai 7. maaliskuuta 2014

Uusi tuttavuus

Sunnuntaina olin tosiaan lähes 12 tuntia putkeen liikkeessä, enkä kotona ollenkaan joten voitte kuvitella kuinka väsynyt olin aamulla kun oli lähtävä kouluun ja en ollut nukkunut kunnolla..:D. Kuitenkin mulla oli maanantai-iltana poikkeuksellisesti estetunti, kun olen nyt ollut niin monesti poissa. Meninkin ekaa kertaa Rikolla, kivarin uudella hevosella. Aloitettiin tunti ravailen ja laukkailen ja Riko oli kyllä aikamoinen muutos Patun jälkeen :D! Sillä oli niin iso ravi ja tuntui että se menee todella kovaa. Kuitenkin se meni ihan kvasti, mitä nyt välillä vähän vei minua.

 Aloitettiin hyppäämään pientä pystyi pari kertaa, se meni ihan hyvin, mitä nyt välillä laukka levisi ja en meinannut tottua Rikon hyppytyyliin. Kuitenkin tämä pikkupysty onnsitui ihan hyvin, parannettavaa olisi toki ollut. Sitten alettiin tulla sarjaa joka meni ihan hyvin! Toki Riko mua hieman välillä vei, mutta ei pahemmin, hypyt onnistui ihan hyvin! Sitten alettiin tulla jo rataa joka tultiin kaksi kertaa, se on aika monimutkainen joten en viitsi edes selittää, mutta rataan kuului kaksi pystyä, kaksi okseria ja yhdenaskeleen sarja. Eka rata meni vähän niin ja näin..Esteen jälkeen Riko vei mua vähän ja kulmissa laukka levisi. Toinen rata onnsitui jo hieman paremmin eikä Riko viennyt minua ihan 6-0. Tultiin lopuksi vielä yksi pysty ja se onnistui parhaiten, Riko tuli esteelle rauhallisesti ja sain sen suht. hyvin kiinni esteen jälkeen! Loppuraveissa Riko oli oikein mukava. Kiva sillä olisi mennä uudelleen, jos siihen joskus tottuisi.

 Tiistaina olin taas menossa, tälläkertaaa Lahdessa, keskiviikon sain viettää kotona, mutta sekin aika meni tutkielmaa tehdessä. Torstaina koulun jälkeen kävin vain pyörähtämässä kotona, sitten lähdin Vissylle. Tallilla otin Vissyn sisälle ja laitoin kamat päälle ja lähdin maastoon. Mentii reilun puolen tunnin maastolenkki, Vissy oli kyllä niin reipas että välillä piti hidastella kun se yritti ravailla. Tallilta lähdin äkkiä kotiin ja sitten lähdimme Helsinkiin, sieltä pääsinkin kotiin vasta yhdentosita maissa illalla. Kirjoitan perjantaista viikonloppuna, tai ehkä jopa tänään illalla!
pahoittelen laatua..tää oli kuitenkin paras kuva mikä oli

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti