perjantai 7. marraskuuta 2014

Tunnelmia ratsastuksen loputtua

Huhu aika on rientänyt kuin siivillä, ja viime postauksesta on kulunut aikaa jo viikko! Ei tosiaan ole ollut tarkoituksellinen tauko, mutta en vain jotenkin saanut alkuviikosta aikaiseksi kirjoittaa mitään. Ei mulla nytkään kummempia ole, vähän voisin kirjoitella mietteitä näin aamun aluksi?

 Elikkä ratsastuksen lopetuksen jälkee mulla on ollu jotenki helppo fiilis, oli mulle jopa hyväksi että lopetin ratsastuksen, en kokenut tallilla enään että olisin kuulunut joukkoon, kaikilla muilla oli joku ns. "oma" suosikkinsa jolla meni tunnit ja heillä oli kisatavoitteita ja he kävivät tallilla useasti, itselläni ei ollut mieleistä hevosta, ei halua kisata tai edes ajoittain ei ollut halua ratsastaa. Lisäksi kaikki lähimmät tallikaverini on myös lopettanut kiviharjussa.

 Toisaalta mulla on ollut ikävä omaa "kulta-aikaani" Kiviharjussa, mutta tiedän että se on jäänyt nyt menneisyyteen ja saa pysyä siellä. Ratsastaa en aijo pitkään aikaan, joka hieman jännittää, koska keväällä/kesällä Potilla olisi tarkoitus aloittaa ratsastus, ei tee varmastikaan hyvää sen kannalta tauko ratsastuksesta, mutta en halunnut tuhlata rahaa asiaan joka ei enää kiinnostanut. Se on sitten kesän ongelma miten menee, toisaalta uskon että kesällä kolmen vuoden ystävyys Potin kanssa auttaa ratsastuksen aloitukseen sillä, lisäksi sillä on ajo-opetus ja hyvä luonne, joten en usko että suuria ongelmia ratsastuksenkaan suhteen tulee, kun se ei ajo-opetuksessakaan pelleillyt tai yrittänyt vikuroida.
tätä jää ikävä♥
 Toivoisin niin että Vissy olisi täällä viellä, koska sillä ratsastamiseen mulla olisi intoa, mutta ei voi mitään. Vissyn kanssa sain kokea vaikka mitä lähes kahden vuoden aikana, joista olen enemmän kuin kiitollinen. Vissykin on vain nyt jäänyt menneisyyteen, vaikka muistot elävät päivittäin mun mielessä, varsinkin viime sunnuntaina kun Vissyn lopetuksesta oli kulunut aikaa puoli vuotta, niin pitkä, mutta kuitenkin lyhyeltä tuntuva aika. Mulla on ollut enkeliponi jo puoli vuotta ♥.

 Mutta nyt nykyhetkeen(taino vähän menneisyyteen, nimittäin viime viikonloppuun). Lauantaina lähdin tallille ja käytiin ajamassa Potti. Mentiin pellolle kun tiet oli aika kovia, mutta pellot sopivan pehmeitä. Potti meni ihan hyvin :)! Tallilla putsasin ja kylmäsin jalkoja, jonka jälkeen poika pääsi syömään iltaruokiaan. Sunnuntaina päätin lähteä Kiviharjuun katsomaan kisoja, saa nähdä milloin sinne seuraavaksi menen.

niin kova ikävä ♥
Teksti kirjoitettu perjantaiaamuna, julkaista iltapäivällä :). Nyt toivoisin lisäksi erikoispostausehdotuksia! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti