perjantai 20. maaliskuuta 2015

Aurinkoisia päiviä

Hei! Tämän postauksen julkaisu on hieman viivästynyt kun en ole saanut itselleni kaikkia kuvia mitä tarvitsen, vielkäkään kaikkia ei ole, mutta en viitsi venyttää tätä postausta enää yhtään. Aloitetaan viime viikon perjantaista, jolloin kävin ratsastamassa Potilla. Lenkki meni ilman mitään kummempia, Potti toimi tälläkin kertaa oikein hyvin.

Sunnuntaina menin kuvailemaan Janikaa ja Elliä kun he ratsastelivat. Oli ihanan lämmin ilma, kentälle paistoi aurinko koko ajan. Minä pääsin jopa käymään molempien hevosten selässä (Pinssin ja Laten). Pinssin selässä olin ensimmäistä kertaa, se oli kyllä tosi mukava tapaus, ja mielelläni ratsastan toistekkin jos vain Elli antaa. Pinssin kanssa en kummempia tehnyt, ravailin ja laukkasin vähän, parit pukit tuli laukassa. Tulin lopuksi pari kertaa kavaletin ravilähestymisellä.

 Laten selässä kävin vain ravailemassa loppuravit. Late oli paljon paremman tuntuinen kuin about kuukausi sitten milloin menin sillä viimeksi. Sitä oli mukavampi ratsastaa (toki johtui siitäkin että Janika oli ratsastanut sen mulle hyväkis ;)). Mutta sain Laten kulkemaan suht rentona, välillä se hieman jännittyi, mutta musta se meni ihna hyvin! Pinssistä en ole vielä saanut kuvia, mutta tässä pari Latesta.

Kyllä huomaa että istunta on huonontunut aivan järkyttävästi kun en ole puoleen vuoteen ollut tunnilla/ratsastanut..!! No ehkä se ei ole niin vakavaa kun en ratsastusta ota kunnolla tosissani, ja tuskin Latekaan kärsi tosta mun istunnasta kun vaan hetken ravailin.

 Alkuviikko mulla olikin sitten aika kiireistä, oikeastaan jääkiekon parissa meni maanantai, tiistai ja keskiviikko, mutta keskiviikkona ehdin käydä pikaisesti tallilla putsaamassa Potin karsinan ja ratsastamassa, ruuatkin mun oli tarkoitus antaa, mutta Potin omistaja ehti tulla kotiin niin hän sitten hoiti ruokinnan. Torstaina minä kävin tekemässä iltatallin itse kokonaan. En käynyt ratsastamassa kun Potilla oli jo ajettu päivällä. Tein tallin pihassa vähän maastakäsittelyä, Potti on olevinaan unohtanut parit jutut, niin pitää nyt alkaa taas harjoitella kunnolla.

 Tänään perjantaina pidin tallivapaan päivän, mutta huomenna olisi taas tarkoitus mennä ratsastamaan.
♥♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti