lauantai 30. marraskuuta 2013

Päivitystä

Puhelimella tulin päivittelemään vielä ennen nukkumaanmenoa joten pahoittelen mahdollisia virheitä. Tää viikko on kyllä ollu aivan kamala, kertakaikkiaan. No kuitenkin viime viikonloppuna olin molempinä päivinä Vierumäellä katsomassa jääkiekkoa. Maanantaina piti mennä vissylle, mutta herralle oli noussut kuume. Tiistaina ilta meni sitten valkealassa. Keskiviikkona olin Kouvolassa ja kuulin että vissy oli joutunut klinikalle... Siellä se on edelleen ainakin tän viikonlopun, ens viikolla näkee taas pojun <3. Torstai meni paremmin kun kuulin että vissy meni parempaan päin. Perjantaina jouduin nuokkarille enkä päässyt tallile. Viikonloppuna pitäisi korjata tän viikon hevosettomuus ja käydä molempina päivinä Pottii kattoos ja lauantaina Kiviharjussa:). Ainut koko viikon hyvä juttu on se että maailman paras äiti osti mulle iPhone 4s <3. Tälläsillä fiiliksillä tälläkertaa..
Niin erillaiset yhdessä ollaan,
mut mun elämässä riittää kun oot tässä♥
 Ylempi juttu on tosiaan kirjotettu puhelimella perjantai-iltana! Loppujutut onkii taas koneella lauantailta.

 Lauantaina vastoin kaikkia suunitelmia en mennytkään katsomaan Pottia..En tajuu misk mä en menny? Miksi? Miksi? ja vieläkerran miksi? Mä en tiedä miks mä en menny ja se ärsyttää mua.. Muutenkii kaikki on täl hetkel vähän sekasin. Tää blogigii on ihan sekasin ja ääh, ei vaa oo intoo kirjottaa. Lauantai-illall kävin kiviharjussa yhessä kokouksessa, siellä päätettiin kaikkee mukavaa josita en voi/saa vielä puhua:), mutta siitäkin sitten kerron lisää kun voin, jos mä silloin enää ees kirjotan blogia. Muutenkaa mul ei oo ees lähitulevaisuudelle täl hetkel minkäänlaisia suunitelmia, kai mä jotaa keksin. Ens viikko (varsinkii alkuviikko) on taas varmaa hiljasta, koska mulla on kokeet joka päivä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti