sunnuntai 12. tammikuuta 2014

Viikonloppu

Viikonlopun aikana pakkaset saapuivat vihdoinkin etelään, tosin nyt olen jo sitä mieltä että ne saisivat lähteä pois, haha :D. Erityisen ärsyttäväksi asian tekee se että Vissyn ja mun maastolenkkien teitä ei ehditty lanata ennen pakkasia, ja nyt ne ovat tosi jäisiä ja epätasaisia. Luntakin tuli vain pari senttiä, vaikka sitä piti tulla enemmän, no jos se lumikin kohta tulisi! Perjantaina en päässyt Kiviharjuun kun mulla oli nuortenilta Valkealassa. Lauantaina suuntasinkin sitten Vissylle. Tehtiin ekaa kertaa ikinä niin että valjastettiin molemmat hepat kärryjen eteen ja lähtiin samaa aikaa lenkille. Minä ajoin siis Vissyllä, ja hevosten omsitaja Potilla. Lenkki meni ihan hyvin, lukuunottamatta peintä välikohtausta. Vissy oli kuitenkin todella mukava ja energinen, jospa se tosta tokenisi pian!

 Tallilla hoidettiin hepat pois ja laitettiin ne ulos. Lauantai-iltana en sitten kummempia tehnyt. Sunnuntaina lähdin kahden maissa taas tallille. Tällä kertaa valjastettiin Potti ja laitettiin Vissylle satula. Mentiin nyt lyhyempi lenkki kuin lauantaina, olin jopa varustautunut paremmin niin ei tullut yhtä kylmä kuin lauantaina! Vissy oli ratsastaessakin mukavan reipas, nyt sille ei anneta siis mitään lääkitystä, ja yleensä kun lääkitys on lopetettu niin Vissy on mennyt tosi vaisuksi, mutta nyt ei onneksi niin näytä käyvän! Tallilla hoidettiin hevoset ja sitten lähdin kotiin.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti