sunnuntai 25. elokuuta 2013

Blogin loppu häämöttää

Oon nyt jo parin viikon ajan miettinny blogin tulevaisuutta. Mulla ei oo ollu minkään näköstä intoo ikinä alkaa kirjottaa blogii, oon tehny sen pakolla ja tää on mulle vähän niinku pakkopullaa...Pitää nyt kattoo, mut älkää ihmetelkö jos ei kohta tuu postauksii enää. Ei vaa jotenkii oo intoo, koska ei oo vuorovaikutusta lukijoitten kaa, kommenttei tulee just ja just silloin ku pyydän mielipidettä tai on erikoispostaus, ja parin kaverin blogii on tullu nii paljoo negatiivista kommenttii, että en haluu ottaa sitä riskii et koht jotkuu anot "hyökkää" mun kimppuu. Luojan kiitos mulle ei oo tullu vielä mitää negatiivista :).

 Mutta siis eipä tässä oo keskiviikon jälkee mitää kummempii tapahtunnu. Tänään sunnuntaina lähin aamulla Vissylle, laitettii Potti kärryjen etee heppojen omsitajan kaa ja lähtii lenkille, Potti on kyl ihan mahtava tapaus. Lenkin jälkee hoidettii Potti pois ja laitettii Vissy valjaisii. Mentii sellai pitkähkö lenkki, johon sisälty spurtteja ja kovempaa menoa. Loppumatkasta mäkin sain ajaa Vissyllä, se kyllä huomasi heti että heikompi ohjaksissa kun yritti lähtee vähän viemää :D. Illalla kävin sitten vielä tallilla ottamassa Potin ja Vissyn sisälle ja antamassa ruoat.
Vaik tää maailam kaatuis meidän ympäriltä, pitäisin käsii sun ympärillä ja sanoisin kuinka paljon sua rakastan ♥

4 kommenttia:

  1. et saa lopettaa bloggaust :((

    VastaaPoista
  2. älä lopeta! oot paras!

    VastaaPoista
  3. älä oikeest lopeta! :(

    VastaaPoista
  4. kiitos teille (: pitää nyt katsoa että alkaako taas blogi-innostus palaamaan :)!

    VastaaPoista