torstai 8. elokuuta 2013

Kesäloma lähenee loppuaan

Tosiaan, kohtahan alkaa koulut, joten blogigin saattaa hieman kuolla. Lukujärjestyskin tuli wilmaan, eikä se voisi tuon kamalampi olla...Huhu katsotaan kuinka selviän kasi luokasta. Kiitokset muuten Pinjalle joka teki mulle ton uuden bannerin :)♥! P.S. laittakaa toki viel toiveita toivekuvapostaukseen, johon pääset tästä, toki voit laittaa tovieita tähänkin postaukseen :).

 Mutta tosiaan lauantaina lähdin mökille ja olin sielä yötä. Lauantaina oli tosi kiva sää ! Otin aurinkoa ja kävin välillä uimassa, pysty hyvin menee uimaan ilman saunaa. Vaikka kuinka yritin saada edes pientä rusketusta, ei se onnistunut...Sunnuntainakin oli ihan kiva päivä, niin oltiin mökillä iltaan asti. Päivällä mun velikin tuli sinne mökille sen kihlatun kanssa, ja me kolme lähtiin veneileen ja mentiin "lokkisaarelle". Otettiin sielä sitten jotain kuvia. Sunnuntaina illalla en päässyt Vissylle vaikka niin oli tarkoitus.


Maanantaina kävin ekaan aamulla ratsastaa Vissyn, mentii sillee et heppojen omistaja ajo Potilla ja mä ratsastin Vissyllä. Tää oli mukavaa vaihteluu ku Vissykii oli nyt innoissaa ku oli kaveri mukaan. Mentii yhelle pellolle ja "kisattii" vähä, eli mä siis menin ihan vaa potin rinnalle ja katottii vastaako se mitenkää. Ihan hyvin se pysy Vissyn perässä (mehän hölkättii Vissyn kaa). Joskus yhen mais olinkii kotona sitte.

 Lähtii äitin kaa sit aika nopeesti kohti Helsinkiä ja hotelli flamingoa. Oltiin sielä siis maanantaista keskiviikkoon. Käytii viel maanantai illalla jumbos kattelee vähän vaatteita ja ostinkii yhet farkut. Tiistaina käytii taas aamulla jumbossa ja ostin nyt yhen villapaidan ja topin, iltäpäivällä käytiin sitten flamingos "vesipuistossa" ja illalla mentiin amarilloon syömään. Keskiviikkona käytiin pikapikaa ostaas mulle viel yhet farkut, kyniä kouluun ja sitten syys- ja kevättakki. Lähtiin sitten kotia kohti. Oli kyl tosi kivat ja rentouttavat päivät näin ennen koulun alkua.
näkymä huoneen ikkunasta


Tänään torstaina lähdinkin aamulla Vissylle ja laitettiin se sen omsitajna kaa kärryjen eteen ja lähtiin ajelulle. Ei siitä nyt ihmeemmin mitää voi sanoa, Vissy oli ihan hyvä, mitä nyt sen takapää on jumissa ja kengät hieman huonot. Näimpä sille laitetaan uudet kengät parin päivän sisällä, ja hieroja tulee lauantaina. Kun oltii tallilla nii laitettii hepat ulos ja sit mentii talolle kahveille. Mä lähin sielt joskus yhen mais ja meninkii sit poikkeemaa Julialla :). Nyt en oo oikee täs kotoon tehny mitää.
noin söpö ilmestys ootti mua tänää tallil :3 ♥

2 kommenttia: