torstai 10. lokakuuta 2013

Päivitystä

Tulin päivittelee jo nyt et voin huomeen kirjottaa vaan ratsastus tunnista kiviharjussa.

 Sunnuntaina en mennytkään Vissylle, koska lähdin Lahteen. Maanantaina kävin sitte ratsastamassa Vissyn. Oli tarkoitus mennä ihan lyhyt lenkki, mutta kun olin jo takas melkein tallil nii huomasin et mun lapain oli tippunnu.. Noo U-käännös ja takasin päin, lapain oli tietenkii siel ihan peräl missä olin kääntynny :D. Noo Vissy sai ainakii kävellä. Tyytyväin olin siihen et vaik tulin seläst alas ja nousin takasin, Vissy jakso oottaa tosi hyvin paikallaan! Tiistain ja keskiviikon olin kotoon ja yritin epätoivosest lukee kokeisii. Oon ollu nyt pariin päivään tositosi väsynny, nukun joka yö yli 8 tuntia, mutta kuitenkii mun on ollu pakko nukkuu joka päiväkii, koska mua vaan nukuttaa ihan sairaasti :/.

 Torstaina sitten menin Vissylle, lähdin ratsastamaan sillä en jaksanut laittaa satulaa enkä sen puolee suitsia joten sain (hullun) idean et laitan vaa riimuihin ohjat kii ja menoks, tää oli nyt toka kerta kun Vissyllä näin menin. Lenkki onnsitu tosi hyvin ! Vaikka ravailtiin vähän nii jarrut toimi tosi kivasti, ei tarvinnu ku vähän pidättää nii Vissy siirty käyntii :). Super ♥. Tallil hoidin sitte Vissyn pois ja hain Potin sisää ja annoin hepsuille ruoat.
Pari viikkoo vanha kuva ku lapsi sai vähän hoyryhengitystää :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti