torstai 17. lokakuuta 2013

Puskailija

Taas on postailut vähän jäänny- mutta eipä ole ollut uusia kuviakaan niin ei ole oikein innostanut kirjoittaa :).

 Lauantaina käväsin aamulla Vissyllä, kävin kävelees sillä jonkuu reilun puolen tunnin lenkin lähimaastois, sen jälkee laitoin molemmat pojut ulos ja jätin ne sinne. Kotona sitte auttelin iskää ja maalailin joitain lautoja, ja illall lähtiinkin sitten Lahtee kattoo jääkiekkopeliä! Siellä menikin sitten aika myöhään :).


Sunnuntaina käväsin taas äkkiä tallilla, nyt en ratsastanut Vissyllä kun en ehtinyt, laitoin vaa pojat ulos. Mentiin sitten mun serkkujen synttäreille jossa menikin aika kauan :). Maanantain ja tiistain olin kotona, keskiviikkona kävin taas Vissyllä ratsastamassa noin tunnin maastolenkin. Vissyllä oli aika reilusti energiaa joka ilmeni siten että kaikkea piti säpsyä. Kun käveltiin yhellä pellolla ja lintu läksi metästä lentoo nii Vissy sai oikein kunnon kohtauksen pomppasi vähän ilmaa ja lähti menee sellast ravin ja laukan sekotusta :D. No nopeasti sain sen kuitenkin hallintaan :).
Keskiviikkona tallilta lähtiessä näkyi ihana auringonlasku, harmitti kun ei ollut kunnon kameraa niin piti ottaa puhelimella kuva:/
Torstaina meninkin taas koulun jälkeen Vissylle. Pojat oli viel ulkona joten otin ne sisälle, ensin Potin odotin että se tuli ite minun luokse, vähän se ekana siinä juoksenteli, mutta pian tuli siihen mun etee oottaa et otan sen sisälle, tehtiin vähän pysähtymisharjoituksia, että ainakun minä pysähdyn, Pottikin pysähtyy. Tämä onnsitui hyvin! Sitten hain Vissyn ja jätin sen käytävälle, laitoin sille villaloimen selkään ja suitset päähän ja lähdin lenkille ilman satulaa.

 Lenkki meni muuten ihan hyvin, mitä nyt kerran meinasin lentää alas kun Vissyllä oli taas pöllöilyenergiaa. Se pelästyi ojaa ja otti suht. ison sivuhypyn sivulle:D Onneksi juuri silloin oli jalat pojan ympärillä, muuten olisin varmaan löytänyt itseni maasta! Tallin edessä tein sitten vielä parit temput selässä, ja Vissy oli nätisti paikoillaan :). Hoidin sitten Vissyn pois ja annoin pojille ruoat ja lähdin sitten kotiin :).

mun kamera ei oikee arvostannu valotust D:

♥ loimi vähän tais valahtaa riehues :D
Huomenna mulla on taas tunti Kiviharjussa, ja alkaa kauan odotettu syysloma♥! Postausta tulossa huomenna :).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti