perjantai 20. joulukuuta 2013

Viikkokatsaus

Hupsista postailu jäännyt, hassua, itse en jaksa postailla kun lukijoilta ei tule vuorovaikutusta, mutta miksi odotan vuorovaikutusta lukijoilta kun en itse postaile? Ehkä mun pitäisi siis yrittää parantaa tapojani:).

 Mutta sunnuntaina kävin siis Vissyä ja Pottia katsomassa. Sitten oikeastaan koko alkuviikosta (ma, ti ja ke) ei tapahtunut mitään ihmeempää, olin vaa kotona.  Torstaina kävin tekemässä iltatallin Vissyllä. Perjantaina mulla olikin tunti kiviharjussa! Menin Zsa Zsalla ja alussa olin ihan epätoivon partaalla, mut sit päätin että hevonenhan liikkuu ja mä en suutu sille (ainakaan paljoa;))! Alussa tein paljon käynti-pysähdys siirtymisiä, sitten ravailtiin ja ZZ liikkui yllättävän hyvin, tultiin ravissa puomeja pääty-ympyrällä jotka onnistuivat hyvin.

 Tultiin sitten molemmissa suunnissa pääty-ympyrän puomit laukassa, tämä onnistui ihan hyvin, ZZ nosti laukat yllättävän hyvin, ja parin toiston jälkeen puomitkin meni ihan hyvin. Sitten tultiin ympyrän esteet kavaletteina ja jatkettiin pitkälle sivulle olevaan ristikko-pysty sarjaan. Tää meni myös ihan hyvin, mitä nyt zz oli hieman pitkä ja löysä sarjan välissä. Tultiin uudestaan sama juttu, mutta nyt sarja oli ristikko-okseri. Ympyrä meni taas parin toiston jälkeen hyvin, ristikolle sain hyvin pidäteltyä zz, mutta sitten esteiden välissä zz päätti mennä lujempaan ja enhän mä siellä selässä mitään tehnyt..Niimpä okserille tuli hassu hyppy. Tulin lopussa vielä sarjan uudelleen ja nyt se onnsitui omasta mielestä ihan hyvin! Zsa Zsa oli kyllä positiivinen yllättäjä kun liikkui noin hyvin :').




Huomenna meenkin katsomaan ja ehkä ratsastamaankin yhtä ihan uutta tuttavuutta! Siitä lisää huomenna, tai sunnuntaina ;). Huomenna alkaa myös kauan odotettu joululoma!

2 kommenttia:

  1. kiva postaus muuten mut kirjotusvirheet >:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä luin viel ton ennen julkasuu mut en näköjää omii virheit nähny sillo ): pahoittelut

      Poista