sunnuntai 8. joulukuuta 2013

Weekend

Perjantaina lähdin tosiaan heti aamusta tallille, katsomaan Vissyä, ja toki Pottiakin! Hetikun pääsin tallille nii sai Vissy kyllä halikaverin:D! Tuli taas halittua poikaa reilusti, myöhemmin sitten harjasin molemmat pojat läpi ja putsattiin karsinat. Oon kyllä kiitollinen, siunattu ja onnelliin ku Vissy pääs kotia, toivon mukaa paraneminen edistyy suunitelmien mukaan! Lauantaina lähdinkin heti aamusta mun veljelle. Käytiin syömässä 12 maissa jossaa ravintolassa pizzat ja sitten lähdin veturiin mun veljen tyttöystävän kanssa, ostinkin sieltä talvitakin ja joululahjan Lotalle! Sen jälkee mentiin kuusaalle katsomaan Roller Derbyä, jonka jälkee mun veli toi mut kotii:). Ja ainiin! Itsenäisyyspäivänä, eli perjantaina tuli 1½ vuotta kuluneeksi siitä kun aloitin hoitamaan Vissyä ja Pottia ♥.

Sunnuntaina suuntasin taas tallille. Harjailin siinä Vissyn ja Potin ja leikkasin Vissyn häntää ja harjaa hieman lyhyemmäksi. Sitten kengittäjä tuli laittamaan Vissylle talvikengät, mä leikin sillä aikaa kegittäjän koiran kanssa, tosi ihastuttava koiruli! Kun kengät oli jalassa nii pojat pääsi ulos! Oli muuten innoissaan :D.
mitä laadulle kävi :oooo?

2 kommenttia:

  1. Tuol olis sulle jotain :)
    http://katriina-mywaytolive.blogspot.fi/2013/12/liebster.html

    VastaaPoista