torstai 14. helmikuuta 2013

Suunitelmat ei oikein onnsitu...

Oon jokaikinen viikonloppu toisatnnu ittelleni "Täl viikol meen ratsastaa vissyl, ihan sama vaik väsyttäis. Mut oonko mä menny ? En. Nytki on jo torstai enkä oo menny, enkä kyl pääse huomeenkaa ku meen kiviharjuu. Miks lupaukset ei pidä ? Siihen ei moni tiiä vastausta. Ehkä mun pitäis kirjottaa joku lappuin "Meen ratsastaa Vissyl arkipäiviin", ehkä mä sit menisin :--D. Mut koulun jälkee mä oon vaa niin väsynny. En vaan jaksa. Täst huomaa et must ei oo viel piiitkää aikaa minkää "vaivalloisen ja vaativan" lemmikin omistajaks, mistä unelmoin josksu tulevaisuudes (esim. koira/hevonen). Mut ehkä joskus jaksan tehä sit muutaki, ehkä joskus.

 Alkuviikosta oon vaa kyyläilly vampyyripäiväkirjojen 1. tuotantokautto, toista kertaa. Pian mulle pitäis tulle se 2. tuotantokauski, jee :)! Maanantaina lähin Julian kaa veturii ja aijettä mua nauratti siin veturin pihas, en nyt ihan syytä viitti kertoo, mut naurattii. Ostin veturista hupparin, yöpaidan paidan, kollarit ja penaalin (:! Tiistaina olin kummiski kattoos julian kaa mun veljen pelii, se oli aivan mahtava ! Siel oli reilut 1000 tyyppii ja tunnelma katossa :)!

 Keskiviikkona menin pitkäst aikaa monee vuotee luistelemaa-vapaaehtosesti ja vapaa-ajalle. Tai no einyt vapaa-aijan, mut kummiski paloharkosi :)! Oli ihan mielettömän mukavaa ! Oikeesti. En ois voinnu uskoo tätä, mut en kyl ikinä vois alottaa lätkää uudellee (kyllä olen sitäkin harrastannut noin 5-6 vuotta sitten). Ja sitte tänään torstaina abit vieraili meijä koulussa jaja sain naamaa vähän värii :)! Illal jatkoin vampyyripäiväkirjojen katteluu.
abiabi, kuvas näkyy vähä tot uutta hupparii

Oliveer ♥

torstain asuu :)

veljen luistimet jota mie käytän :D
Nyt oottelen et äiti tulee töist ja tuo ruokaa, ja viel tärkein juttu Hyvää ystävänpäivää ! <-- ok ystävänpäivähä on jo tyylii menny, mut ei se mitää :)!

2 kommenttia: