sunnuntai 26. toukokuuta 2013

Koulukisat 26.5

Tänää oli siis Kiviharjussa koulukilpailut. Menin tallille Emman kanssa joskus puoli kymmenen. Kymmeneltä alkoi Viro-Suomi "maaottelu". Eli siis kun viimesyksynä kiviharjulaiset (minä kannustajana) oli kisaamasssa Virossa, niin nyt virolaiset tuli Suomeen :). Kisasivat siis esteillä, ja kiviharjuun tuli voitto Miisan ansiosta. Itse liputin estekisat. Koulukilpailut alkoivat 12 ja hoitelinkii ekaan Katriinan koira Atua, ja kuvasin aika kauan, kun itse olin vasta C:ssä ja kolmanneksi viimeinen.

 Myös Vilma kisasi Ladyllä ja meni ennen minua, niillä meni tosi kivasti, kyllä huomaa että Vilma on mennyt ladylla plajon ! Kun vertaa esim. minua joka meni Lätyllä ennen kisoja kaksi kertaa..:D. Mutta siis kolmen jälkee minä laitoin lätyn kuntoo ja menin verkkaamaan. Verkassa Lady oli ihan sika mukava, myötäsi niskasta välillä ja totteli hyvin.

 Itse rata ei mennyt sitten niin hyvin. Radalla Lady jänitti aika paljon, itse en saannut sitä kunnolla kulmiin ja Lady oikoi hieman. Kuitenkin askeleenpidennykset ravissa ja keskikäynti meni hyvin (niistä tulikin parhaimmat pisteet!). Huonoiten meni alkutervehdys..En meinannut muistaa pysähtyä, joten pysähys tuli nopeesti ja Lady jännitty --> pää nousi taivaisiin. Kuitenkin olen tyytyväinen Ladyyn, näin vähällä harjottelulla kisat meni musat hyvin :)! Pisteitä oli 123 ja prosentit 55.91. Pöytäkirjasta en muistannut ottaa nyt kuvaa, mutta lisään sen myöhemmin :).







4 kommenttia:

  1. Hyvin eil meni, ainaki ku vertaa meihin... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihan kivasti joo :) en tajuu mikä rullelle tuli sun ja riinan kaa :oo

      Poista