keskiviikko 15. toukokuuta 2013

Metsäneläimet on kiinnostuneita musta ja Vissystä

Viikonloppu meni serkkujen synttäreitä viettäessä, ja äitienpäivää juhliessa. Maanantaina lueskelin historian kokeeseen ja olin koneella, tiistaina luin taas bilsaa ja kuvasin ulkona.
historian kirjasta :D


Keskiviikkona jaksoin raahautua koulun jälkeen Vissylle :--). Otin Vissyn käytävälle ja harjailin sen, kunnes Vissyn omistaja tuli sanomaan että lähtee Potin kaa myös lenkille samaa aikaa. Laitoin sitte Vissyn karsinaa ja Potti kuntoon, laitettiin Potti ulkokäytävälle, että mä sain Vissyn sisäkäytävälle ja laitoin kuntoon. Päästin Potin liikkeelle ja sit nousin ite Vissyn selkää ja lähin perään. Vissy oli niin innoissaa ku pääs kaverin kaa lenkille, ja ravas oikee Potin kiinni !

 Mä menin sitte Vissyllä eteen, kun se on parempi vaihtoehto. Vissy käveli tosi rauhallisesti, kunnes pellolta juoksi meidän etee hirvi, viimeksi tuli peura nyt hirvi ? Meitsäneläimet on kiinnostuneita meistä :D. Vissy on nähnyt ennenkin hirviä, huonoissa olosuhteissa (kerran tuli iso hirvilauma vastaan kuulemma ja kerran pimeel ku se oli omistajankaa lenkil nii hirvi nous vierest ylös). Vissy otti sit vähä kohtausta ku se hirvi tuli, mut rauhottu nopeesti. Loppulenkki meni hyvin. Tallis hoidettii hepat pois ja sit lähin Julialle. Sielt pyöräiltiin yhelle hiekkatielle mis Julia treenas coopperii (se ei juossu sit sillo viime kerral) :D

 Ihanaa ku kesäloma alkaa kohta <3. Kolme viikkoo nii oon lomal, jos sitä voi lomaks sanoo et oon kiviharjussa leiriavustajana silloin :D. Noo kesällä pääsen käymää useemmin kiviharjussa, ja myös useemmin Vissyllä. Seiskaluokallakin on enää kaks koetta jäljellä. Myös se on ihanaa kun on niin lämmintä, varjossa aamusin lähes 20 ♥!
söpöin ♥


Potti haukotteli ja näytteli kieltää koko ajan :--D harmi vaa et kuvat näi huonolaatusii :// Seuraavan kerran postausta perjantaina kun olen Kiviharjussa tunnilla :)!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti