sunnuntai 19. elokuuta 2012

Jos joku lahjottais kuvii nii olis inspistä..

Nytkään ei ole MITÄÄN uusia kuvia, mut päätin kummiski kirjottaa ku on täs nyt tapahtunnutki..! Saatte tyytyy siis vanhoihi :--D.

 Perjantaina koulussa meni normaaliin tapaan, nyt oli onneks vaan kolmee aineta ja vika tunti oli tukioppialitten järjestämä leikkitunti. Mut sit koulun jälkee käytii Miisan kaa kaupassa ja mä ostin kolmioleipii, limsapullon ja pienen karkkipussin. Sit mentii oottaa bussii. Alko just sopivasti sataakki ja bussikatos oli täyn nii yritettii olla sit niin suojas siin reunil ku voitii..Vihdoinki sit tuli se bussi. Mä jännnitin et toimiiko mun bussikortti siihe bussii (menin eri bussii ku yleensä). No onneks se toimi eikä tarvinnu maksaa :).

Ku vihdoin olin sitte tallil nii ei kauan tarvinnu onneks oottaa ku Jenni (ope) jo tuliki. No tehtii siin listat ja sitte lähtii hakee hevosii. Sen jälkee mä söin kolmieleivän. Mun tunti alko viideltä ja menin siis pv tamma Zsa Zsal, en ollu oikee innoissani.. No ekaan tunnil ravailtii ja taivuteltii hevosii, ja sit oltii kevyes- ja esteistunnas. Zsa Zsa liikku ihan hyvin. Sit hypättii kahta pientä ristikkoo pääty-ympyräl tultii se kaks kertaa peräkkäin, must se meni ihan hyvin ja olin tyytyväin zz. Sit tultii se toiseeki suuntaa ja seki meni ihan hyvin, mitä nyt oli toiselle esteelle ekaan kääntämisongelmii :D. No ihan hyvin se sit meni.

 Sit alettii tulla sarjaa keskihalkasijal lyhyel lähestymisel..Se ei enää mennykkää hyvin.. Ekaan en meinannu saada zsa zsaa nostaa laukkaa ja sitteku se sen nosti se kaahas koko ajan tuhatta ja sataa ja ainaku yritin koota sitä nii se tippu raville..Oli siis hankalaa kääntyy lyhyel lähestymisel innarisarjalle.. Tulotii sit loppuen lopuks ravis sisää jolloin se men iha ok.. Sit tultii rataa, ekaan siis se innarisarja ja sit pääty-ympyräl ne ristikot. Mä ja zz mentii pienempään, eikä se kyl mua haitannu ku meni muutenki nii huonost. Täl kertaa pääsin kuitenki laukas sisälle ja no se rata meni ihan hyvin.. Sit loppuverkat joissa zsa zsa oli ihan mahtava! Se taipu tosi hyvin, kuunteli mun jokast käskyy ja awwss oli ihana ♥. Ois tehny mieli siin vaihees mennä seuraavalle koulutunnille :--D. No mut sit tunnin jälkee vein zz tallii ja otin varusteet pois.

 Mun siis piti tehä iltatalli, mut tallin omistaja ei ollu vissii tietoin siit ja se otti ite hevoset sisälle ja anto heinät.. No mikäs siin, mun työks jäi vaa antaa niille kaurat ja viiä laitsalle kaurat. Sit yheksält lähin Sirun kyydil sirulle ku menin sinne yöks :). Käytii kaupas ostaa sipsii ja limsaa ja sit me pyöräiltii sirulle ku sirun pyörä oli siin salen ees :-D. Sirul ei oikee tehty muuta ku syöty pizzaa ja oltu koneel, yhelt käytii sit nukkuu ku nukutti ihan kaameestt..
kuva zz laitumille laskun aikaa :--D
Sitte lauantaina me herättii 10 ja lähtii kouvolan keskustaa hesee syömää aamupala xd. Sit mentii kiireel matkakeskuksee ja mun bussi läks vähä myöhäs nii kerittii hyvin. Ku olin bussis ja oltii valkealas nii siel oli ne litviikki markkinat ja autoi oli pysäköity kahta puolen tietä nii se bussi ei tietenkää mahtunnu menee siit..Ootettii siin sit aika kauan et ne sai sen auton siirrettyy ja me päästii jatkaa matkaa. Kotoon olin sit vaa koneel.

 Kolmeks mä menin sinne Vissylle ku siel oli yks naine (joka on myynny Vissyn sen nykyselle omistajalle) Se oli siel satuloitten kaa ja testattii Vissylle yhtä satulaa, se on ehkä hieman leveä Vissylle, mut kelpaa kummiski, laitettii sit satula selkää ja Vissy ei sanonnu siihen mitää :oo. Oli ihan normaalsiti (paitsi vähä katto sit satulaa). Sit laitettii suitset ja se naine kysy mult et onks mul ratsastustavaroit. Mä tyhmä en ollu ottannu niit nii en päässy selkää ):. Se naine sit meni ja Vissy ei tehny mitää tyhmää, se oli itse täydellisyys. Lähettii sit sinne maastoo kävelee vähä. Se naine käveli enimmäksee mut otti myös vähä ravii ja vissy oli aivan upea, ei pelleilly yhtää. Siit tulee hieno ratsu ♥. Ei tehty siis pitkää lenkkii ihan lyhyt vaa. Tallil Vissy sai paljo porkkanoit ja kehui.

 Sit Vissyn omistaja läks viel ajaa sil ja mie vein Potin ulos ja se oli taas iha mahoton eikä meinannu pysyy käsissä. No sain sen sit kumminki sinne tarhaa ja sit lähin kotii. Harmitti tooosi paljo et en tajunnu ottaa kameraa mukaa nii en saannu kuvii siitä ku ihmiin oli ekaa kertaa vissyn seläs ): No sovittii et mie meen sit selkää ensviikol ku se naine tulee. Ja siin tuliki toine ongelma..Sanoin et lauantai käy ens viikol vaik oon menos maaseutufestivaaleille, enhän mä sitä silloin muistannu..Noo pitää vaa ilmottaa et lauantai ei käykkää ):. Toivon mukaa sille naiselle kävis sit sunnuntai..
Jotaa niin rakast ♥
Sunnuntai ei tapahtunnu mitää mainitsemisen arvost paitsi meijä kyläl liikkuu karhu pentuinee enkä uskalla olla kunnol ulkoon...:) Sit se viel kuulemma liikuskelee Vissyn ja niitten tallin lähel nii olin iha kuset housus ku siel sunnuntain kävin (turhaa ku siel ei ollu ketää). Onneks en nähny mitää karhuu.. Nii ja sit tein viden "Epäonnistumisia Helmin kanssa" Et tälläi postaus nyt, yrittäkää jaksaa lukee :)!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti