torstai 30. elokuuta 2012

Kysymyspostauksen vastaukset

Joo tosiaa huomasin vasta nyt et mulhan oli kysymyspostaus käynnis ja siit on kaauan aikaa ja olin unohtannu sen, mut ei anneta sen haitata, laitan tähä nyt vatsaukset ;).

1. Milloin näät seuraavan kerran Lotan?
No sitte ku Lotta tulee meille, ehkä ensviikonloppuun tai sitte sitä seuraavaan? :)

2. Aijotko vielä sydän-/aivokirurgiksi?
Haluaisin, mut pää ei ehkä kestäis sitä lukemista.. :D

3. Kuina pitkälle jaksat kävellä?
Hmm.. en oo koskaa testannu, mut enköhä mä jaksa aika kauas, kävely ei oo kummiskaa niin rankkaa :D

4. Onko kivaa mennä yläasteelle?
No nythän mä siis oon siel jo pari viikkoo ollu ja hauskaa on ollu :)!

5. Kuinka pitkä oot?
Oon n. 160 :)

6. Kuinka korkea Helmi on?
Mun kaveri mittas sen kuulemma kerran, se tais olla jotaa 110cm ? En muista tarkkaa, mut ylikorkee se on :).

7. Kauan oot ratsastannu?
n. 6 vuotta

8. Kasvatko Helmille pitkäks?
Noo miehän oon sille jo aika pitkä..mut painon puolest voin sil mennä

9. Korkein hyppäämäsi este?
No enimmäksee kun oon ponyratsastaja nii en hyppää korkeeta, ehkä joku 80 on korkein ?

10. Onko Kleiner "Jerry" kiva?
On se ihan mukava :D

11. Tykkäätkö Laikusta?
Onhan se mukava :)

12. Kuka on sun paras kaveri?
Julai ja Lotta

13. Mikä on sun lempihevonen kiviharjusta?
Helmihän se :)♥

14. Oonko tyhmä?
Et ole :)

15. Monta kertaa oot tippunnu Helmilt?
Yli 20 veikkaisin :D
15. Entä muilta hevosilta?
En oo laskennu, oon mie sielt aina välil lennelly alas :)

16. Robin vai Tuuli?
Ei kumpikaa :pp

Täs tää nyt oli, kysymyksii oli sillee aika vähä, mut ainaki enemmän ku viimeks ! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti