maanantai 6. elokuuta 2012

2kk yhdessä ♥

Otsikosta päätellen oon nyt hoitannu Vissyy ja Pottii 2 kk. Alotin siis 6.6 :--). Aika on menny toosi nopeest ja molemmat on niin ihanii heppoi että ♥. Harmittaa ku en päässy tänää niit kattoo, ja pääsen vast seuraavan kerran torstain, mut ei voi mitää. Ihanii hevosii molemmat ♥.

Mut asiaan. Tänää oon ollu koneel, laittannu vaatteit kuivuu, keränny mustikoit ja käynny mummol.

Mut puol neljä lähtii mummon kaa valkealaa ku se kävi kaupas. Sil kesti kaupas sairaan kauan, varmaa puol tuntii xd. No se oli ostannu sit jätskit nii syötii ne. Sit se vei mut kiviharjuu, mul oli siis tunti Helmin kaa. Helmi oli valmiiks sisäl ja mie harjasin sen ja laitoin varusteet päälle. Alussa meillä oli lievästi erimielisyyksiä siitä että liikutaanko eteenpäin vai eikö..Tai no kyl me liikuttii, pukittelun muodossa. No mä annoin sen pukitella ja annoin pohjetta et menköö sit etee päin. Hetken se siin kentäl pukitteli ja luakkaili, kunnes keskitty ravii :d. Ravas siin ympyräl ihanku ois menny liinas varmaa 20 kierrost, kunnes maltto lopettaa ja alko tottelee. No vaihettii sit maneesii ku opee alko ötökät kiusaa :--D. Mut alus tehtii sillee et joka kirjaimee pysähys ja peruutus, se onnistu ihan kivast. Sit alettii ravaa ja päätyihi pääty-ympyrät. Se meni tosi hyvin ja Helmi liikkuu ilman vetoapuu. Sit lopuks laikkattii (tai ni me ravattii/pukiteltii :--D). Mut kummiski must tunti meni tosi hyvin ja Helmiki oli iha hikiin. Tunnin lopuks vein sen karsinaa ja annoin porkkanan. Sit vein sen ulos. Illal kuvasin viel estetunnin ja kaheksan jälkee lähin kotii. Kotoon oon pakannu ku lähen huomee Lotalle :--).


Joo siis nyt sanon et blogger sano ittensä irti ja väitti et oon käyttänny koko kuvatilan..No sit katoin kaikki postaukset läpi ja blogi väitti vielki et ei oo kuville tilaa. No sit meni hermot ja poistin melkein kaikki postaukset, johan alko tilaa tulee. Mut voisiko nyt joku mulle ystävällisest kertoo et mistäköhä johtuu ku niit kuvii ei ollu ees paljoo nii tulee heti et kuvatila käytetty loppuu, miten sitä saa lisää jne. KIITOS :)!

2 kommenttia:

  1. mie oon kuullu et joku muukin on sanonu et kuvatila on lopussa mut en tiiä miten sen voi korjaa :/ + söpö helmi :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Iha ihme juttu ku monil mun kavereil on PALJON enemmän kuvii mut niitten kuvatila ei lopu :--D.
      Kiitti, se on :-)

      Poista