maanantai 3. syyskuuta 2012

Kisat

Joo otsikko hämää ehkä vähän, en ite ollu siis kisaamassa, olin vaa kuvaamassa :).

 No sunnuntaina kummiskin mut vietii 11 jälkee tallille, autoin siel vähä pesee parithevoset ja sen jälkee harjailin jotain ja tein vaa jotaa iha randomii. Mut sit kisat alko yheltä ja kuvasin kaikki luokat. Kisat meni ihan hyvin, oli vaa kaks tyyppii jotka tippu :). Yleensäkun niitä on enemmän. No kisat kesti johonki viitee ? En nyt muista ihan tarkaleen, hups. No kuitenkin lähin sit Emman porukoitten kyydil kuusaalle ku menin kattoo mun veljen pelii, siel meniki sit aika kauan ja kotoon oltii joskus kahheksalt ? No kuitenkin, läksyt siin meni vähän myöhää ja ei mua ees nukuttannu sit illal D:

Maanantaina en meinannu jaksaa herätä kouluu ja oli kaameit ongelmii ku ei ollu rahaa xd. No sit kummiski koulu päivä meni ihan hyvin, mitä nyt väsytti kamalast ja näin..Sit ku koulu loppu nii mä Miisa ja Senni lähtii kävelee ABC:lle ja syötii siel, kaikki otti kanakorin. Sit Miisan äiti vei meijät tallille. Alko sataa nii oliha niit hevosii ihan kiva hakee satees... No ekaan mun piti taluttaa mut sit ei onneks tarvinnukkaa ku yks tyyppi tuli :-D. Laitoin sit vaa toiselle talutustunnille Jallun kuntoo ja just silloi ku se piti viiä maneesii alko sataa ihan kaatamalla, no minä lähin sadetta uhmaten Jallun kaa juoksee maneesii ja oltii molemmat sen jälkee ku uitettuirottii ! Hiukset oli iha märät samoin vaatteet.

 Sit aloin harjailee Helmii ja se mkaas karsinas ekaa kertaa ku näin ! No mun piti ottaa kuvan mut kuka oli onnistunnu jättää muistikortin kotii..Et kuvaus tyssäs sit siihe..No olin Helmin kaa hetken siin ku se makas ja sit se nous jonka jälkee aloin harjaa sitä. Meijä tunti alko kuudelta. Ekaan kävelin iha normist, sit alettii ravaa, Helmi puuskutti jotenki tosi oudost heti ja sit se kävi kakalle ja se oli ihan nestettä :o. Laura sano sit et toi ei oo ihan normii, ravasin siin sit hetken ja Helmi oli tosi haluton ja näin.. Päädyttii sit siihe et vein Helmin tallii ja otin kamat pois ja kävelyttelin ulkoon..Ei se sit enää ollu ku vaisu tai sellai, illemmal se sai viel jonku lääkkeen. Kummiski sit katoin estetuntii ja puol ysilt mua Sennii ja Miisaa tultii hakee. Kotoo en oo kummempii tehny.
Täs kuva eilisest minkä otin Helmist :)

1 kommentti: