sunnuntai 16. syyskuuta 2012

Viikonloppuu

Lauantaina podin kotona selkäkipuja ja nukuin, enkä tehny oikee mitää järkevää, kävin mummol ja olin koneel... Oliveril (mun kissa siis) on jalas jotain vikaa ja se ei pysty kunnol kävelee sil, ollaa annettu sille nyt miejä toisen kissan lääkettä..Jos se ei auta nii pitää viiä eläinlääkärille.. Tekee pahaa oikee kattoo ku se ei oikee voi lähtee terassilt pitemmälle vaik se haluis. Järkevii kuvii en oo ottannu nii lisäile tähä nyt jotai vaa.
Oliver ♥
Sunnuntaina nukuin aika pitkää ja oli aika lämminpäivä nii makasin terassil, Oliverin jalka on menny melkeimpä huonompaa kuntoo..Ehkä se siitä. Mut enimmäksee olin aamupäiväst vaa koneel, truedatis, anteeks nää postaukset on älytylsii ! Mut söin myös suklaata jonka sain mun veljen kihlatult ku sovittii joskus neljä vuot sitte et mieku kasvan pitemmäks ku se nii se ostaa mulle suklaat :)! Nyt oon sit pitempi.

 Neljäks menin Vissyn tallille ja ne oli just tullu hiitilt. MUa vähä epäilytti et jaksaako Vissy, mut kummiski harjasin sen ja laitoin kamat päälle ja lähin lenkille. Vissy hirnu koko ajan ja taas tammojen kaa oli ongelmii ku ne tuli siihe, Vissy steppaili siin ja hirnu ja höris koko ajan, iha perus ori siis.. No lenkki meni sit siitä eteepäin TOSI hyvin ! Vissy ei ravaillu ja tajus kävellä ja oli tosi kiva, mentii taas sinne pellolle ja taivuttelin sit siin, tein ekaan isoi kaarii ja ympyröit, sit aloin tekee kaheksikkoo, taivuttelin sit siin ja se taipu ja tosi hyvin ! Se on niin hieno! Mentii pellol noin 45 minaa ja sit lähin kävelee takas tallille päin.

Harjasin tallis Vissyn ja sitte potin, Sit anettii niille ruuat ja juteltii kaikkee Vissyst. Joskus puol seittemän lähin kotii, kotoon tein läksyt jne.

2 kommenttia: