torstai 6. syyskuuta 2012

Päivittelyy vähä

Nyt vähä kerron täs alkviikost.

Eli tiistaina koulu meni ihan normist, tosin Julia ei ollu koulus ku se oli kipee ://. No sit iltapäiväl menin ratsastaa Vissyl, se meni ihan hyvin, mitä nyt Vissy välil yritti vähä kääntyillä kotii ja ravaili, ihan hyvin pysy kuitenki käsis. Lenkissä meni vähän alle tunti. Tiistai illalla mulla oli toosi paha olo, kurkku oli sairaan kipee, oli nuhaa ja tuli vähä lämpööki.

 Siitä johtuen keskiviikkona en ollu koulussa ja vietin tosi rennon päivän vaa kotoon, en päässy kyl ees ratsastaa ):. No kuitenkin, illal mun silmät oli ihan punaset ja niist valu vettä koko ajan joten luultii et mul on silmätulehus, tarkotuykseen oli mennä sit torstai lääkärii, mut ku olin yön nukkunnu nii ei ne silmät enää reistaillu torstai aamuun.

 Lähin sit torstai kouluu ja kaikki meni ihan hyvin, sit illal viiden mais lähtii Julain isän kyydil valkealaa ku Julian veljen oli siel jalkapallo peli xd. Mentii siis kattoo sitä, pari tuttuu nähtii jaja käytii välil aina kaupas ostaa karkkii ja juotavaa. Kotoon en oo oikee tehny mitää.

 Sitte viel kiitos Pinjalle tooosi extra paljon siitä et teit mulle tän bvannerin, tää on tosi hieno ja tykkään :):)!
Ja viel se et älkää välittäkö noist kirjotttajist..blogger otti pari päivää sit lopputilin (taas...) eikä antanu mun laittaa tot bannerii joten mun piti lisätä noit kirjottajii et sain toisel kirjottalal lisättyy ton bannerin, et noist monista kirjottajista ei tarvii välittää, tähän blogii kirjottaa vaa yksi ainoa henkilö ja se oon minä, eli se joka on ollu tähänki menees :-D

♥:Linda

2 kommenttia: