keskiviikko 3. huhtikuuta 2013

Aurinkoiset päivät on mua varten

Niiku otsikosta voisi päätellä tykkään ku tääl on paisatnnu aurinko :)!  Tosiaa vaik yhes postaukses sanoinki nii maanantaina en jaskannukkaa kattoo sit pelii vaa tulin aika nopeesti hotellille takas ja kattelin tv:tä ihan tääl :D. Nukkumaaki kävin aika ajois.

 Tiistaina oli aika aikane herätys ku piti lähtee syömää aamupala ennen kymmentä. Olin jo itseasias kymmenen jälkee mäessä ! Oli ihana ilma ja aurinko paisto, rinteis ei ollu ees paljoo porukkaa. Lakin jonkuu kolme tuntii ja sit lähin hotellille, jos kattelin sitte nälkäpelin :). Lähin kuitenkii neljän mais uudellee mäkee ja otin kameranki mukaa, harmittavast rinteiden huipul oli sumuu nii kunnon kuvii en sannu...Kuudelta menin pisteesee syömää mun vanhempien kaa ruokaa. Illal hotellis sit vaa olin ja kattelin tv:tä :D
maanantai ilta



sumuaa :<
Keskiviikkona kävin aamupalalla ja sit vaa datailin huonees ja yhes vaihees hain myös hesestä ruokaaa :D, kunnes kahelta lähin laskettee, ehin laskee pari laskuu ku iskä soitti et se tulee kameran kaa mäkee myös. Tänääki oli tosi kiva ilma, aurinko paisto lähes pilvettömältä taivaalta. Lasketeltii sit iskän kaa siin n. kolme tuntii ja kuvailtii myös. Viiden jälkee tulin hotellille ja tääl oon sit vaa koko ajan ollu. Täl hetkel katon elokuvaa nimeltä härmä :).





XDDD

4 kommenttia:

  1. XXXDDDD toi hiihtokuva! Oot suloneeen :'3//Lotta

    VastaaPoista
  2. Mä muistan mun ekan ( ja ainoan) laskettelukerran xd sillon mentii illal sinne mäkee, ja sit se aitaki kaatus xdxdxddd remember??? :D

    VastaaPoista