lauantai 13. huhtikuuta 2013

Haaste taas

Joo taas tulee haaste, mut en kehtaa olla tekemättkää tätä :D

Sain haasteen Katriinalta
Ohjeet:

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille
4. Heidän pitää valita 6 bloggaajaa joilla on alle 200 lukijaa
5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut
6. Ei takaisin haastamisia

11 faktaa
1. Lotta on nyt meillä
2. Ja me käytii tänää Vissylle
3. Josta tulossa videota ;)
4. Vissy täyttää täs kuus viis vuotta
5. Mul on varmaa vaa yksi pakkomielle
6. Joka on nii nolo et en kehtaa ees sanoo
7. Olin kipee täl viikol
8. Ja oon vähä vielkii
9. Ootan kesää sikapaljon ♥
10. Katon täs samal selviytyjät Suomee
11. Mun huone on liian sottanen

11 kysymystä
1. Mikä on mielestäsi tärkeintä hevpsurheilussa ?
-Se että molemamt on tyytyväisiä, ja on yhteys hevoseen, tuntee kuinka se luottaa, mutta on samalla niin arvaamaton. Se yhteenkuuluvuuden tunne ♥

2. Oletko ollut hevosleirillä? Jos olet missä, milloin ja millaisella ?
- Oon ollu aika monella..Tai en nyt tiiä, vissiin viidellä ja kaikki on olltu kiviharjussa. Oon ollu kahella yleisleirillä, este/alkeet ja estejatko leirillä. Kaikki on ollu toosi kivoja :)! Ensi vuonnakin oon menossa parhaalla porukalla kivarii leirille ♥.
2011 leiri XDDDD eikä oon taitava :):)
3. Onko sinulla kameraa, jos on millainen ?
- Mulla on canon eos 1100 d

4. Unelmasi ?
-Hmm..mulla on useita unelmia. Lähitulevaisuudessa unelmia olisi mennä Vissyn kanssa montekurssille, mut en kyllä tiiä toteutuuko se, en oo ees viel ehottannu sen omistajalle, joten uskon että tämä ei toteudu. Sitten tulevaisuudessa haluaisin päästä lääkikseen ja sieltä sairaalaan töihin, joko sairaanhoitajaksi tai kirurgiksi :)!

5. Mitä tekisit miljoonalla eurolla ?
- Mä en ees tiiä :D. Se tuntuu nii mahottomalle ! Ostaisin varmaa jonkuu mukavan hevosen, ja se menisi samalle tallille missä Vissy ja Potti, tosin sen pitäisi olla kyllä sitte varmaa ruuna :--D. Tai sit joku tosi hyväkäytöksinen orii :) Nyt tää meni kyl vähä ohi ite kysymyksestä, mut siis ostaisin hevosen :D.

6. Miksi päätit aloittaa hevosharrastuksen ja oletko kosakan harkinnut sen lopettamista ?
- Päätin alottaa ratsastuksen koska olin josksu pienenä kattomassa ku serkkuni ratsasti, ja se oli nii kivan näköstä. Ja en ole koskaan ajatellut lopettaa :)

7. Lempihevos/-ponirotu ?
- Kyllä siitä suokista on tullu lemppari :--D! Ne on vaa (yleensä) rauhallisii ja järkevii ! Ja niil voi tehä monii asioita
kaks ihanaa suokkii, ja kesä ♥
8. Missä näet itsesi 5 vuoden päästä ?
- Oon silloin täyttämässä 18 vuotta. Joten toivon ainaki että oisin lukiossa :D. Ja harrastaisin ratsastusta, joko vuokrahevosella, hotisulla tai sitten ihan vaa jossaa ratsastustallilla, jossain kummiskin  !

9. Miten meinaat viettää kesälomaa ?
- Aika helppoa, Kiviharju, Vissy ja Potti ja kaverit :D. Eiköhän noitten merkeissä mee koko kesä !

10. Biisi joak tekee sinut hulluksi soimalla päässäsi ?
- Tää ei oo nyt mikää biisi, mut se pullava-mainos biisi :DDDD

11. Tärkein varusteesi ? Turhin varusteesi ?
- Ai hevostelussa ? No hevostelussa tärkein on kypärä, tietenkin ! Turhin on ehkä nykyinen turvaliivi, vaikka ei pitäisi olla ! En vaa käytä mun nykystä turvaliiviä ikinä... (paitsi kesäisin maastoestetunneilla, joissa se on pakollinen :)) Pitäisi ostaa uusi jota jopa käyttäisin :).
tossa näkyy (huonsoti) tota turvaliiviä, se on kaameen tönkkö !!
Haastan seuraavat bloggaajat:
Pinjan
Emman
Lotan
Vilman
Tanjan
Irinan
Ja sitten vielä uudet kysymykset:

1. Tavoitteet tälle kaudelle ?
2. Mitä aijjot tehä kesälle ?
3. Missä näet itsesi 8 vuoden päästä ?
4. Lempihevos/-ponirotusi ?
5. Onko sinulla hoito- /vuokra-/ omaa hevosta ?
6. Mikä on mielestäsi huonoin vuodenaika ratsastaa/hevostella ?
7. Tärkein hevonen elämässäsi ?
8. Hevonen joka on opettannut sinulle eniten ?
9. Oletko innokas shoppaaja ?
10. Onko sinulla mitään allergioita ?
11. Onko haasteiden tekeminen kivaa ?



Postaus tästä päivästä tulee illalla :)!!!

4 kommenttia: