tiistai 11. kesäkuuta 2013

It's hard to forget someone who gave you so much to remeber

Täs pariin päiviin on tullu nyt ikävöityy Anttuu toosi paljon. Johtuen varmaa siitä et oon menos taas viikon päsät lotalle, ja Anttu ei oo siel, toista se oli vuos sitte ku se viel oli..♥ Mun ikioma vanha superpappa ♥ ~It's hard to forget someone who gave you so much to remember...~

Mutta nyt asiaan, lauantaina juhlittii mun synttäreitä ja meil kävi päivän mittaa vieraita aika paljon. Kasattii myös veljen kaa trampoliini toho pihalle, nyt pitäis siinkii jaksaa hyppii ku se kasattii. :D. Sunnuntaina aamulla Julia kävi sitte juhlii mun synttäreitä, ja yhdeltä mä lähin kouvolaa. Menin Sirulle yöks ja yhes vaihees Riikkaki sitte tuli sinne. Käytii keskustas ja sit oltii vaa Sirul. Nukkumaameno vähä venähti, mut onneks on kesäloma ♥.

 Maanantaina lähin sitte kotii ja olin kotoon kolmen mais, illal tuli hirmu ikävä Vissyy ja Pottii ja päätinkii lähtee tallille, ihan vaa harjailee niitä. Tiistaina lähinkii sitte 12 maissa taas Vissylle ja valjastettii se omistajan kaa ja lähtii lenkille. Laitoin lenkin ajaksi sport tracerin päälle, joten näätte siitä kuinka mentiin, tosin en kyllä yhtään luota tohon ohjelmaa, ku mentii mettäteil nii ei tiiä kui tarkka se on...:D. Sitku oltii takas tallil nii pestii Vissy, ja sit herrat pääs laitumelle syömää. Olin varmaa lenkil suhteellisen hot ku mun pääl oli liian iso sadetakki, suojarillit (jotka oli tarpee koska kivii lenteli reissul iha kiitettäväst !).

 Me alettii heppojen omistajan kaa kokoo roskii siihe pihalle ja poltettii ne. Pian kuitenkii alko tulee nii tummii pilvii et mei lähin äkkii pyöräilee kotii, ja sade alkokii just ku olin kotoon. Ihanaa oli mennä illal suihkuu ku hiuksist löyty kivii ja hiekkaa ihan liikaa...:D



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti