sunnuntai 30. kesäkuuta 2013

Leirille

Lauantaina lähettii Sirun kaa Vissylle ja mä laitoin sen kuntoo. Sit lähtii yhelle pellolle mis kävelin ja ravailin jonkuu aikaa. Vissy oli tosi kiva, nyt jopa pystyin tekee ympyröitä rauhallises ravis ilman että herra rikko käynnille. Lopuks ravasin viel yhen ylämäen ja sit lähtii kävelee tallille. Tallil otettii varusteet pois ja Siru meni hetkeks Vissyn selkää kun se oli kiinni, mä yritin mennä siihe taakse, mut en päässy :D. Kuitenkaa Vissy ei sanonnu mitää vaikka puoliks olin siinä selässä, ehkä ensi kesänä pääsee jo menee tandemii :). Pestii Vissy viel ja sitte vietii se ulos. Ja lähtii kotiin.

 Siru läks aika nopeesti sitte ja illal mä lähin mun serkun ja kummin kaa mökille. Ihanan lämmintä vettä oli ♥. Sit mentii viel mummolle pelaamaa korttia. Nyt pitää mennä pakkaa ku reilun puolen tunnin päästä lähden Kiviharjuun leirille. Jätin (taas) pakkaamisen viime tinkaan, enkä oo viel alottannu, hups. Blogi herää henkiin taas ensi viikonloppuna kun tulen kotiin :).



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti