lauantai 30. maaliskuuta 2013

Haaste ja lauantai



Nythän postailen tiheää tahtii :--D. Mut jos et oo lukennu noit edellisii postauksii nii lue ihmees nekii ;). Mutta siis.

Tämän pienen haasteen tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, joilla on alle 200 lukijaa.

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksia 11 uutta kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 bloggaajaa joilla on alle 200 lukijaa
5. Sinun pitää kertoa, kenet olet haastanut
6. Ei takaisin haastamisia.
sori en jaksa haastaa nyt ketää :--D ku en keksi kysymyksiii


11 asiaa minusta

1. Mun pitäis olla nyt pakkaas eikä tekees tät haastetta
2. Tykkään kattoo jääkiekkoo
3....ja pääsenki kattoo toukokuus jääkiekon MM-kisoi!
4. Haluisin kisata esteit ja kouluu jollaa ihkul hevosel
5. Pääsen rukalle iihan koht <3
viime vuodelt
6. Oon ihan sika laiska !
7. Tykkään ratsastuksest tooooosi paljon :)♥
8. Mul on kivoi kavereit
9. Haluisin oppii lumilautailee
10. Haluun kehittyy ratsastukses !
11. Mul ei oo ens viikol kouluu ku oon rukal, jee :D
Kysymykset:
1. Mitä tekisit jos saisit 500 euroo?
-Säästäisin jonkuu verran, ja sit tietty ostaisin jotaa tarpeelliset :)

2. Panostatko mielestäsi tarpeeks kouluun ?
-Noo ainahan vois panostaa enemmän, mut kyl mä oon iha tyytyväi tän hetkisee panostuksee :)

3. Koulu- vai esteratsastus ?
- Hmm..toosi vaikee kysymys. Viimeviikol oisin vastannu koulu, mut eilee ku olin hyppiis esteitä nii tää meni hankalaks ku tykkäsin siit niiin paljon, joten en osaa valita.
tää kuva oliki viimepostaukses, mut tuli nyt tähänki :D
4. Päihteet hot or not ?
- Ite mun mielest not, mut ihan jokasen päätös et käyttääkö vai ei :). En kutienkaa luokittele ihmisii sillee "Toi polttaa en o osen kaveri".

5. Elämäsi hevonen ?
-Ei oo tullu viel vastaa.

6. Onko ratsastus harrastus vai elämäntapa ?
-Siltä väliltä. On se tärkeempää mulle ku joku harrastus, mut en kyl voi sanoo et se olis elämäntapa

7. Haluaisitko että (perus)koulun käynti olis vapaaehtosta ?
-En, mun meilest jokasen joku koulu on käytävä, jos haluu selvii elämästä, ja muutenki.

8. Kaverit vai perhe ?
-Hankala kysymys, ilman perhettä elämäst ei tulsi mitää, kuka maksais kaikki ruoat ja menot, mut ilman kavereitakaa kukaa ei pärjää.

9. 3 parasta luonteenpiirrettäsi ?
- Noo mun mielest on rehelliin, hyväkuuntelija ja en oo pitkävihai :D

10. Entä kolme huonointa ?
-Oon tosi kärsimätön, oon laiska ja varmast ärsyttävä joittenki mielest :D

11. Millainen puhelin sulla on ?
-ZTE blade 3

Ja sit viel vähä lauantaista :) Elikkä sisi heräsin ennen 11. Olin joskus ennen 12 Vissyllä ja lähin vissyn omistajan kaa ajamaan Vissyl :). Lenkki meni ihan kivasti ja pituutta oli yli 10 kilsaa. Lopus Vissy notkistu ja meni tosi kivaa ravii. Tallil hoidettii Vissy pois, laitettii loimi sille ja vietii ulos Potin seuraks. Käytii sit talol kahvil ja sit lähin kotii. Illal nukuin, katoin tv:t olin koneel ja näin. Ja nyt on pakko mennä pakkaa ku huomee aamul on lähtö, heippaa :)!
V ♥

P ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti