torstai 21. maaliskuuta 2013

Pikapäivittelyy

Koht on jo taas viikonloppu :-). Ei oo nyt postauksii tullu, ei oo ollu postattavaa, eikä intoo.. Viime postauksen jälkee blogii on katottu joka päivä reilusti, kummiski "luin" nappii on viime postaukses painettu vaa kaks kertaa, what happen ? Erikoispostaus ehotuksiiki oon kyselly, tullu yks ehotus jonka mä näin ollen täs lähiaikoin toteutan. Mut sanon nyt kolmannen kerran, jso joku haluu et toteutan jonkuu erikoispostauksen, nii kommentoikaa mikä !

 Noo ehkä lukijatki nyt aktivoituu nii munki into nousis :)! Mut maanantai mä vaa hölläilin kotoon, tiistai mun piti mennä Vissylle, mut se vissii ajettii nii en sit mennykkää. Keskiviikkoon koulun jälkee lähtii paloharkkojen kaa keilaa :D. Ei oikee menny mul ku elokuvis, sain just ja just yli 100 pistettä, muutku sain jotaa 140-200 :D. Nooo kyl mä viel opin ! Tulomatka meniki sit aika hiljasesti, ku meijä ees oli just joku armeijamarssi tmv. joten edettii 60 km/h. Torstaina oon täs vaa nukkunnu, pelannu ja lukennu huomisii vähän ruotsin kokeisii, osaan kaikki kieliopit, mut en yhtäkää sanaa, onnsituu. Huomee oon menos kivarii, lauantai vissylle ja sunnuntai ehkä kuvaa kivarii kisoja, palaillaa niiden merkeis sit :)!

4 kommenttia:

  1. mä käyn tääl puhelimel ni mulla ei ees näy se luin- juttu :(

    VastaaPoista
  2. vaik oon koneella, niin täl hetkel mullakaan ei näy.. siin lukee vaan että : 'toiminnot' mut ei oo sitä 'luin' näppäintä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aijjaa :o no ite mä ton nään ja kyl siit aina jonkuu verran painetaa, en sit tiiä miks sä (ja jotkut maholliset muut) ei nää :o

      Poista