lauantai 16. maaliskuuta 2013

Hävettää

Joo sori nyt taas et en oo kirjottannu vähää aikaa.. Mut toi viimeviikko meni jotenki ihan suus, en jaksannu tehä mitää, olin ihan poikki väsytti kpoko ajan ja teki mieli koko ajan vaa käpertyy peiton alle ja nukkuu. Nyt kuitenkii soitin just Vissyn omistajalle ja meen huomee ratsastaa Vissyl. Ja sit mä vaa lepään. Sil on just nyt hieronta nii saa huomee kävellä munkaa varmaa 10 kilsaa tai vähä yli. Nyt pyytäisin teilt lukijoilt et ehottaisitte mulle jonkuu erikoispostauksen ? :). Ja tän perjantail-lauantai yön olin yhel mun luokkalaisel valkealas, oli kivaa ! Meit oli yhteensä viis tyttöö viettääs iltaa, mässypäivä oli korka karkkii, sipsii ja limsaa oli ihan mukavastee :). Tänää lauantai mä vaa lepään !
we see tomorrow ♥

2 kommenttia:

  1. Tee postaus helmistä ( vaikket sillä enää mene )oiskiva tietää kuinka aloit sitä ratsastamaan yms :)

    VastaaPoista