sunnuntai 17. maaliskuuta 2013

Maastoilua Vissyn kanssa


Jee pitkän odottelun jälkee pääsin tänää sunnuntaina ratsastaa Vissyllä :)! Olin tallil n. 11, mut just silloi Vissyn omistaja läks ajaa Pottii nii oottelin sit tallil ja venyttelin Vissyy. Sain sitte potistaki parit kuvat ku ne tuli takasin :). 12 maissa lähinkii sit ite Vissyn kaa lenkille. Tuli lenki naikaan kyl aika kylmä, vaikka aurinko paisti pilvettömältä taivaalta. Jollai aukeilla vaa tuuli niin pirusti et tuntu silt et ois rikkoontunnu jos joku ois lyönny, ku oli nii jäässä :D.

 Lenkin pituus oli 10 kilsaa ja aikaa meni lähes 2 tuntii ku Vissy käveli kiltisti kooko matkan. Tallilla hoisin Vissyn pois, selvitin harjan ja hännän ku oli uus jouhiharja sitä varten ;). Sit laitoin Vissylle loimen selkää ja vein sen ulos Potin kaa. Sit mun veli tuli hakee mua.

 En tehny sit kotoon enää kummempii, käytii abc:l syömäs ja sit vaa olin koneel ja nukuin :3. P.S. onko kukaa lukijoista huomannu et Potti pääs johonki ravilehtee ;). Potti siis nimitettii lehessä kuukauden varskaksi, ylpee olin ♥.

Ja muuten niitä erikoispostaus ideoita sais ehottaa viel ;).

hieno poika :)





jees ;) kuva on siis syksyn näyttelyistä


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti