lauantai 20. lokakuuta 2012

ohops..

Nyt on täl viikol kirjottelu jäänny, joten nyt tulee aika pitkä postaus (ehkä..?)

 Maanantaina mulla oli tunti Helmin kanssa, menin ilman satulaa. Tunnil me ei mitää kummempii tehty, ravailtii ja tehtii parit etu- ja takaosa käännökset. Helmi osaa ne kyl jo hyvin :--)! Laukat ei noussu ja Helmi oli muutenkin tosi tahmeen olonen, Laura sanoki et Helmi oli sunnuntaist viel niin henkisesti (ja vähän fyysisesti) väsynnyt vielä. OLin kuitenkin ihan tyytyväin toho tuntii.
Rakkain ♥


tiistaina olin vaa kotoon ja luin vähä kokeisii, ja nukuin. Keskiviikkona kävin paloharkois.

 Torstaina meni koulus ihan normisti ja illal lähinki ratsastaa Vissyl, ei ehitty mennä mitää pitkää lenkkii, ku ekaan ootin sit omistajaa ja sit viel syötii siel xD. No sit lähin ratsastaa ja menin varmaa alle tunnin lenkin, no joskus noinki.

 Perjantaina oli taas tunti, Lotta tuli meille ja silki oli tunti :). Mentii kuudeks tallille, mä menin Ladyl ja Lotta Riial. Tunti alko seittemält. Mä sain ladylle jotkut apuohjat, et mul olis siihe ees pien kontrolli ku se on vähä sellai. Tunnista ekat 35 minaa tehtii pelkkää käyntityöskentelyy. Tehtii siis ekaan suorakaiteen muotosel alueen taka- ja etuosa käännöksii käyttäen pelkkii ohjii (eli siis epäsuoraa- ja suoraaohjasotetta..?), ekaan oli hankaluuksii ku Lady ei ees kuunnellu mua, mut jotkut meniki sitte ihan hyvin :). Sit vähän ajan pääst vaihettii etuosa käännökset takaosa käännöksii, noi meni musta jo vähän paremmin.

 Sit alettii laukkaa niin että C päädystä käännyttii keskihalkasijalle tehden siinä ohjien avul takaosakäännöstä. Sitte siitä tehtii laukannosto vasemmas laukas ja laukattii se keskihalkasija. Tehtii toi pari kertaa ja ekan kerran jälkee se kuumu aika paljon. Ja säikky vähä ku muut alko laukkailee, varsinki ku emma löis zsa zsaa raipal nii hyvä et ladylt ei lähtenny lajat alta xd. N o ihan hyvin se kuitenki meni. Sit alettii laukkaa vasemmas kierrokses ihan vaa ural kaikki samaa aikaa, ei toki ollu hauskaa ! Lady kaahotti siel aika kovaa, mut sit ku oltii menty pari kierrost aiak kovaa, nii alkohan se rauhottuu.
On se hieno ♥




 Sit viel loppuravit ja -käynnit. Lady oli ihan hies ja vähän vaahossaki jostaa kohtii. Hoisin sen pois ja sit lähtii Lotan kaa kotii. Kotoon käytii abc:l ja sit oltii vaa meil ja katottii salkkareit, illal mä olin se joka nukahti ekana xD.

 Lauantaina herättii joskus 11 ja mentii ulos kuvailee, kuvat ei oikee onnistunnu mun osalt, mut pikkuvikoja. Tänää meen ehkä viel ratsastaa Vissyl :--).

3 kommenttia:

  1. Nii voitsä laitaa nen mun ladykuvat uuestaa ku en viel kerennny ottaa niit ihan kaikkii? :) Ei tietenkää oo pakko mut jos viittit..

    VastaaPoista
  2. taino voit sä laittaa ne facebookkiiki

    VastaaPoista
  3. Öää mitkä kuvat :DD? tai niiku milt päivält ? (:

    VastaaPoista