lauantai 13. lokakuuta 2012

Päivä ennen kisoiii

Okei voin myöntää, mua jännittää ihan sairaasti. Jännitystä ei helpota se et paraskaveri tulee kattoo eikä oo nähny koskaa ku meen Helmil. Mut kuitenkin, eniten jännittää meneekö Helmi sinne maneesii, pukitteleeko se paljon, pystynkö olee sen seläs vai kiikuttaaks se mua ympäri kiviharjuu ja kaikkee. Se oli ollu tänää kuulemma tunnilla, toivon mukaa se vähens sen energiaa huomista aatellen.. Ettei se ois mikää tikittävä aikapommi nimittäin. Harmittaa ku ei oo mitaa hienoi kisakamoi, mut näin ollen meen vaa nää kisat Helmil, nii mun mielest ei oo mitää järkee ostaa shetulle mitää huopaa tmv. ku en sitä kummiskaa tarvis enää koskaa..Toivon et päästäis se hyväksytyst läpi, mut en ihmettele vaik ei mentäis. En oikee osaa aatella miten meil menee ku tunneil se menee hyvin, mut kisatilanne on aina eri tilanne..Mut pitää vaa toivoo parasta ja pelätä pahinta... :)
Sä oothan tässä vielä huomenna....♥
 Mut nyt viel vähä lauantaist. Aamul ku heräsin nii oli ihan kaameen kipee kurkku ja nuha nii en mennykkää sit ratsastaa Vissyl vaik piti...Puol yhen mais lähtii kaupunkii, mut käytii siel Vissyn luon ku laitoin ne ulso ja annoin ehinää ku omistaja ei ollu kotoon. Mentii äitin kaa vetruii. Ei silet löytynny nytkää mitää, tai no ostin mä pipon. Oli ihan kamala olo ja tuntu et oksennan ihan koht ! No puol neljä alko mun veljen peli nii mentii sit kattoo sitä, mä kuvasin ja kuvii tuli n. 800...:D Veli tykkäs ! No oltii kotoon josksu seittemän mais ja nyt en oo tehny mitää xd

2 kommenttia:

  1. Mua jännittää kans ihan hirveesti D:

    VastaaPoista
  2. Arvaa vituttaaks aika helvetisti et en päässykkää kattoo? No, eivoi enää mitää. Tuun sit seuraaval kerral (; Ja muuten sit jonkun oli paras ottaa se videolle, haluun nähä sen!

    VastaaPoista