keskiviikko 24. lokakuuta 2012

Siru meil

 Aamul heräsin ihan epätavallisen aikasee ! Jo ennen yheksää vissii ;oo No kymmenelt lähin ahkeraan äitin tyttöön ulos haravoimaa ja auttaa äitii. Niit lehtii oli ihan sikana ja meinasin kuolla ! No sain onneks harjattuu omenapuun alt ja puskien alta jaja sit viel vähä jostai muualta. Tuli tosta pihasta nyt ihan siisti.. ;) Kuvasin siin välis aina välil kissoiki.
Vallu :)

Olin ahkera, tos on yks kasa niist kuudesta mitkä tein ;)

 Sit ku olin kaks tuntii ollu aikaan nii tulin sisälle ja vietin ihanaa loma-aikaa ♥. Tunnelmaa häiritsi vähä se et mulle tuli haravoides joku rakkula tai sellai, en tiiä mikä sen nimi on xd. Olin koneel, söin vähä jäätelöö, siivosin huonetta ja ootin et Siru tulis meille (plus tilasin parit kuvat netistä !). No sit vähä ennen kolmee lähin Siruu vastaa ABC:lle, ku sinne pääsin nii aika nopeest Siruki tuli, sit lähtii kotii :).

 Meil alotettii kattoo salkkareit ja oltii vuorotellen koneella. Viiden mais lähtii taas ABC:lle ja mentii sillee mun veljen pyöräl et Siru istu satulas ja mie poljin xd Oli se ekaan vähä hankalaa, mut onnistu kummiski :)! Ostettii sipsiii...htisii lihoon iha liikaa :D. No illal jatekttii vanhojen salkkareitten kattomist ja oltii koneel jaja katottii yhes vaihees myös uudet salkkarit (eli 19.30-20.00 :D). Kävin myös saunas salkkareitten jälkee. Koko illan salkkarit on pyörinny tos tv:s ja ollaa katottu niit aina välil. On ollu taas ihan sika mukavaa, ollaa täytetty faktoi meist ;);) Laalaaa syyslomaa viel loppuviikko jäljel ;)♥. Hyvät viikonjatkot teille :)!


Linda :)

1 kommentti: