tiistai 20. marraskuuta 2012

Kisoissa ja Vissyllä

Sunnuntaina herättii Sirun kanssa joskus yheksältä ja lähtii melkein heti kiviharjuu kattoo kisoja, oltii siel n. 10. Koko päivä meni itseasiassa siihen kun kuvasin, no tietty mä kannustin tallinkisaajii ;). Luokat oli siis esteissä 60cm ja 80cm ja koulu heti perää jossa oli luokat helppo C ja helppo B. Helpon c:n jouduin olemaan koko ajan portilla, mut sain kuvattuu samalla :)! B luokan sit olin katsomossa.

Joskus viiden maissa veli tuliki hakee mua ja vei mut kotii. Sen jälkee olin vaa koneel ja kävin kisakuvii läpi joita oli se 1500, mutta vain 500 kuvaa jäi mun koneelle..missä vika ? :D en toki kuvaa kaikkee turhaa... xd. No kävin nukkuu sunnuntaina musta aika aikasee.


Sitten maanantaina olikin karu paluu kouluu..No meni siel ihan mukavasti. Koulun jälkee olin joskus vähän yli kolme kotona, ja vähän ennen neljää iskä veiki mut Vissyilee. Oli jo hieman hämärää nii mie lähin vaa pienelle kävelylenkille, oli mul taskulamppu mukana mut menin tiputtaa sen maahan heti alkumatkasta. En jaksannu enää laskeutuu hakee sitä koska en olis päässy näin ollen takas selkää (Vissyn satula on sille hieman leveä joten jonkun on oltava toisella puolella pitämässä vastaa kun nousen selkään tai satula valuu kyljelle..). No jatkettiin matkaa sitten ilman taskulamppua. Välillä Vissy jotain kyttäsi kun oli jo hämärää, mutta ei pelästynnyt mitään :). Loppumatkasta oli jo aika pimeetä.

 No tallille selvittiin ja lenkki taisi olla n. 40 minuuttia ? En oo ihan varma. Harjasin Vissyn ja laitoin karsinaan, sitten otin Potin käytävälle ja harjasin senkin. Joskus viiden maissa lähin tallilta, mut kävin viel ottaa sen taskulampin matkaan ! Sit kävelin Julialle. Oltii vaan koneella ja tehtii kaikkee. Joskus seittemän mais saatii idea lähtee pyöräilee meille päin, mut ei iham ielle jaskettu mennä, mentii sit takas Julialle :D. Katottii siel salkkarit ja sit mua tultii hakee kotii. Illal mul oli niin kamala olo ku olla ja voi ja mie vaa söin äkkii menin saunaa ja meinasin pyörtyy sinne.. :D Kello oli jotain yheksän ja mie menin nukkuu..
susta aijon maailman loppuun asti kiinni pitää ♥ ( viime lauantailt tää kuva)
Tiistai aamul oliki sit nii kamala olo kun iskä tuli kuuden amsi herättää et sanoin 'en mee tänää kouluu' ja jäin nukkuu, seuraavan kerran heräsinki sit puol 12 jolloin olin nukkunnu sen 14 ja puol tuntii.. :D Nuha on vielki kamala ja nyt koskee jo kurkkuuki..joten en tee tänää varmaa yhtään mitää, oon koneel ja katon ehkä jonku leffan. Mua ärsyttää muute tosi paljo xd. Ekaan kysyn et 'minkä postausken haluisitte ku mul on nyt 20 lukijaa?' sit mulle ehotetaa vaikka mitä, mut mä tyhmä en voi/osaa tehä mitää :D. Videopostauskaan ei just nyt oikee onnsitu koska kone on vähän rikki..joten aattelin et haluisitteko jotain postausta jonka voisin tehä sillee et kirjotan siitä ? Se ois tä hetkel helpoin toteuttaa :)!

4 kommenttia:

  1. tee videopostaus kiviharjussa vaikka enne siun tuntii tai jotai n:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niiku tossa postauksessa mainitsin, videopostauksen teko ei tällä hetkellä onnistu.. ):

      Poista
  2. päiväni kuvina ?
    kaveripostaus?
    kysymyspostaus ?
    huonepostaus?
    joku tämmöin (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kaveripostauksen olenkin jo tehnyt, mutta päiväni kuvina ja kysymyspostaus vois olla ihan kiva :)!
      kiitti ehdotuksista ! (:

      Poista