torstai 8. marraskuuta 2012

Lätkäää

Keskiviikkona koulussa meni ihan hyvin..Pitkä välkkäkin meni tällä kertaa ilman pipon varastelui ja ysei. Ku keskiviikkosin seiskat saa olla iteksee kirjastos :--D. Oltii siel pöyäs mä, julia pari meijän luokkalaist ja sit yhet pojat. Ää tulee taas tajuttuu et jotkut pojat on vain outoja :--). Keskiviikko oli ihan sika kylmä ja tuuli kaameen kovaa ! Koulun jälkee käytii julian kaa ostaa kaupast irtokarkkei ♥. Bussi oli taas lähes puol tuntii myöhäs ja olo oli sen mukanen..Kotimatkal meinasin kuolla kylmyytee. Kotoon ehin olla hetken ja sit lähtiiki kohti kouvolaa ! Ekaan menin mun kummille, olin siel reulun tunnin ja katoin viimevuoden horse showta.

 Seittemäks lähinki sit kävelee jäähallille, kun veljen oli siel peli. Siel oli myös mun veli ja sen avovaimo. Kattelin sit niitten kaa pelii ja kuvailin samal. Näin siel yhen tutunki ja serkun ja luokkalaisen :--D. Okei oli siel muitku tuttui kai. Peli kesti iaka kauan, ainaki yheksää ! Pelin jälkee lähin mun veljelle ja olin siel hetken jost iskä ja mun toinen veli tuli hakee. Kotoon oltii vasta kymmenen jälkee, enkä jaksannu lukee enää torstai enkun kokeisii, joista en muutenkaa osannu mitää. Nukkumaan meno venähti kummiskin varmaa 12 koska kone ♥.
jääkone xdd♥
Torstai herätys oli kuudelta..mut nukuin taas pommii ja heräsin joskus 6.40...Aina utlee kiire ja nytki meinasin myöhästyy kun en löytänny takkia..Huomeen otan kun talvitakin kouluu! Koulus meni ihan hyvin, mitä nyt enkun koe meni aika lahjakkaasti huonost.. Koulun jälkee olin vaa kotoon koneel ja nukuin illal kaks tuntii..ei toki ärsytä ku kello on taas mukavast yli 11 ja seittemän tunnin pääst herätys eikä nukuta viel yhtää. Mut illal kävin sit mummol hakee mun lapaset ja kattoo salkkarit.
©weheartit
Ja huomee meen tunnille joten tulee heppapostauus :))!! Myös viikonloppuun ois mahollisest tarkotus mennä ratsastaa Vissyl, riippuen onks sil hokkei. Et heppapostauksii tulos.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti