sunnuntai 25. marraskuuta 2012

Onnelliseen

Joo, vissyn omistaja soitti äske ja tulin nii onnelliseks et pakko oli tulla heti tänne kirjottaa !

 Eli siis kun Vissy oli ollut perjantaina Tampereella klinikalla nii siellä oli todettu että siellä klinikal ei tarvitse enään käydä, Vissyn vasemman etujalan lihakset on nyt jo aika hyväs kunnos ! Nyt pari viikkoo mie hoidan sen liikutuksen kävellen satulan kaa ja sit sil voi alkaa ottaa vauhtii ja kuukauden pääst saa alkaa hiitata, jesjesjes ! Poika pääsee taas kohta tekee sitä mist se tykkää ♥. Siis ravaamaan ! Nyt näyttää tulevaisuus tosi valosalta ja jee. Sori tää ihkutus mut pakko, kun vissy on nyt kesästi asti ollut 'saikulla' ja nyt alkaa paranee :)! Eli kuukauden pääst pääsen tsiikailee vähä hiittaustaa ;).

 Mut nyt viikonlopusta (la-su). Lauantaina heräsin joskus 11 ja olin vaan koneella, kahelta lähtiin mun veljen kaa naapureille synttäreille. Olin siel tosin vaa jotain puol tuntii, jonka jälkee lähin Juliaa vastaa kun se tuli meille :)! Oltii sit meil hetki ja mun ja Julian vanha luokkakaveriki kävi meil :), mut ennen neljää lähtii mummon kyydil mun veljen pelii :).

 Kyysissä siis mä, mun veli ja Julia. Hallilla mä ja Julia katottii jotain pelii vaa, ja heti sen jälkee alkoki mun veljen peli, sitä katottiiki seuraavat kaks tuntii, ja ne voittiki 13-0 :). Pelin lopus sit kuulin et mun toisen veljen pikkurillin luu oli mennyt poikki...Jänteetki tais siin samal mennä..Jääkiekko pelissä siis sattui tää. Sit äiti tuli hakee meitä ja mentii kotii, tosin vietii Julia ekaan niille. Kotoon en oo kummempii tehty.

 Sunnuntaina heräsin vast puol yks..hups. Kattelin sit netistä miten mun veljen peli meni, ja nehän voitti 5-2. Mun toinen veli joutui leikkauksee sen sormen takii. Nyt ollaa just lähös mummolle ku siel on juhlat, jos sade lakkaa täs illal nii meen ratsastaa Vissyl, kattoo nyt :).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti