tiistai 6. marraskuuta 2012

Kokeillaampa jotain 'uutta'

Joo päätin nyt kokeilla kertoa maanantaista ja tiistaista, vaikka en oo tallil käynny. Eihän tän kuitenkaa ollu tarkotus olla täyspainottein heppablogi, vaa mun tarkotus oli kertoo välil jostai muustaki :)! Mun elämä vaa tuppaa olee nii tylsää et vapaa-ajan jutut on jäänny vähän vähemmälle.. Mut nyt mie yritän säätää tähä jotain !

 Maanantaina koulus ekat tunnit meni ihan kivasti. Neljäs tunti oliki sit puukässää ja mie menin unohtaa ponnarin :--))..Noo onneks se eio llu nii vakavaa, se ope on nii rento ja näin. Meijän 'pitkällä välkällä' (25minaa) ajauduin Juliankaa jostainsyystä yhen ysin ja kasin (pojat..) seuraa :--D.

 Ne on siis kumatki meille ennestää tuttui. No se ysi meni ja otti mun pipon...Laitto sen jonnekki random tyypien takin hihaa ja raahas mut ulos.. :D Sit se ei päästänny mua sisää :D. Sanoin vaa sille ysille et saanko hakata ja potkii sit nii kauan et se hakee sen pipon, no sain myöntävän vastauksen joten tietnkin potkin ja hakkasin sitä, harmi vaan että sitä ei sattunnu yhtää ja mun jalat ja kädet oli sika kipeet ):. Sit se kasi kävi sisäl ja vei mun pipon taas jonekki, enkä ees tiiä mis kaikkial se kävi..:). Välkän loputtuu menin hakee sit mut se ysi otti sen ja anto jollekki ihan random tyypille.. No loppuenlopuks se pääty yhelle mun kaverille joka ei tietenkää antannu mulle sit takas sen päivän aikaan..

 Ootettii koulun jälkee kaamees tuules sit bussii ja se oli myöhäs ja mua väsytti ihan sairaast ja kaikkee..Kotoon yritin pysyy hereil, mut tietty mä nukahin kuudelta ja nukuin tunnin. Menin sit seittemän jälkee mummolle ja mun yks serkkuki oli siel :). Juotii sit teetä ja kateltii salkkarit.

 Illal kävin suihkus ja juttelin Julialle. Tietty. Joskus 12 alettii jutella kameran kaa ja juteltii ainaki tunti..Sit lähin koneelt pois, mut oltii sovittu Julian kaa et se soittaa mun puhelimee, juteltii sit siin puhelimen kaa reilu kaks tuntii, alotettii yhelt ja kolmen jälkee lopetettii :D. Hupsista. No en saannu senkää jälkee heti unta, joten kello saatto olla sen puol neljäki ku nukahin...
!
Tiistaina ei ollut kehumista aamulla..nukuin 25 minuuttii liikaa, väsytti liikaa, ja silmii sattu liikaa..Kaikest huolimatta söin, laitoin vaatteet, meikkasin ja lähin kiireel bussille. Ärsyttävää ku oli tullu lunta joka päivän mittaa muuttu loskaksi.. Bussis meinasin nukahtaa koko ajan ja ää..silmii sattu :D. Ekal tunnil oli musiikkii jos katottii vaa jotaa leffaa. Sit kolmannel tunnil oli liikuntaa. Olin niin poikki. Liikas oli onneks sisäliikuntaa. Liikan jälkee lähtii kirkolle jolloin se lumi oli jo ihan loskaa..Kastu housut ja kengät ja sukat ihan kivasti ku tuli vähä peleiltyy. Kirkkoo meinasi nkuolla ku meil oli joku urkukonsertti siel. Olin koko ajan nukahtaas.

 Kirkon jälkee oli viel kaks tuntii ja välissä oli se pitkä välkkä, jolloin oltii Julian kaa taas sen saman ysin kaa. Näin välitietona, en ollut silloi vielkää saannu sitä pipoo takas..No se ysi yritti heittää mua loskapallol, mut se heittiki sen julian selkää, jolloin Julia heitti sit jalkaa. Hitsi oli taas hauskaa, ja sen seuras oikeest naurattaa :D! Vika tunti meni ihan seminopeest ja sit mentii koulun jälkee Julian kaa kauppaa. Sain siin pysäkil sen pipon viimeinki..♥ Tosin se on kiertänny kaiken maailman randomtyyppien takin hihat ja käynny äikän open pääski.....Pesuu se menee ennenku voin käyttää sit :D! Kotii jouduin kävelee märis kengis tos loskasääs.. I need happy feelings !

 Voisin lyyä vaik vetoo et nukahan tänää päivälki ku porukat lähtee keskustaa...Minne se unirytmi katos :)?
Mut kertokaa mielipiteit et oliks tää postaus kiva, et teenkö tälläsii enää vai tyydynkö (tai tyydyttekö) vaa noihi heppapostauskii? laitan toho kyselynki jos ette haluu vastata tähä kommaamal :)! Ku haluisin kirjottaa muustaki ku hevostelust, mut mun elämä on nii tylsää et katotaa jaksaako kukaa lukee tälläst :)?

10 kommenttia:

  1. Oli hyvä postaus! En aina jaksa lukee noit heppajuttui... Mut nii, me käytii tänää myös urkukonsertis XD sit ku Liisa (ope) kysy, et oliks se hyvä, ni kaikki vaa sano TYLSÄ!!!

    VastaaPoista
  2. RETUT!:DD
    Te taidatte olla ihastunu niihi poikii ((;
    Ja kannattaisko nukkuu hieman enemmän? Oikeest tost voi tulla sydän/verisuonitauteja (mm. diabetes), ja mielenterveysonglemii S:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. retui ollaa, no öö jos tietäisit ketä ne on nii must tuntuu et ei sun mielest enää tykättäis niist :--D. No ehkä pitäish arkita, ei vaa nukuta :--)

      Poista
  3. mun mielest heppapostaukset on kivempii mut on nääki kivoi :))

    VastaaPoista
  4. Mulle käy kaikki! (: Tätäkin oli ihan kiva lukee (: Oisit vaa nukkunu sen konsertin ajan! ;))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiva :)!
      En viittinny nukkuu ku kaveri ois kummiski ottannu kuvan ja laittannu facee xd

      Poista
  5. hyi saatana toi vika kuva! D: oikeest poista se.

    VastaaPoista