tiistai 11. joulukuuta 2012

Alkuviikko

Maanantaina koulussa meni ihan hyvin, päätettii Julian kaa et lähtää kattoo illal se Nightmare - Painajainen Merellä. No kotii ku pääsin kolmen jälkee nii ehin vaa syyä ja sit puol neljä lähtiiki jo hakee Juliaa. Iskä vei meijät sit Veturii ja tuli hieman kiire, mut kyl me siihe leffaa ehittii. Ite kyllä tykkäsin :)! No leffan loputtua mentii syömää mäkkii ja sit kierreltii kaupois. Mie ostin farkut.

 Joskus seittemän mais meit tultii hakemaa. Mie olin autos iha superväsynny ja taisin nukkuu aina välillä :D? Jo jätettii Julia niille ja sit mentii kotii. Katoin puol unes salkkarit ja sit menin saunaa. Nukahin loppuen lopuks jo yhdeksältä...
.....Se tietenkin kostautu ja heräsin 12 jälkee yöllä. Mun huoneesee oli jäänny valot päälle :D. No mua ei tietenkää nukuttannu nii hilluin sit vaa siin huonees sen 2-3h..Onneks sit nukahin :D


Tiistaina heräsin sit ihan sikaväsyneenä ja nukuinki vähän pommii..Noo koulu meni ihan kivasti, oli ainaki rento päivä ! Eka tunti meni musiikin merkeissä, toisel tunnil tehtii hissan koe, kaks seuraavaa tuntii tanssii (joka ei ollu kyllä niinkään kivaa..) sit viel kaks vikaa tuntii uskontoo ja äikkää :). Uskonnos puhuttii jotaa kiroilusta ja äikäs katottii leffaa, jee xd.

 Kotoon en oo kummempii tehnykkää sitte. Postista tuli parit mun tilaamat kuvat ja oon ollu koneel. Viel pitäis lukee huomisii kokeisii...Ei vaan jaksa. Läksytki tekemättä ja ää. Nukuinki tänää päivä et en saa kummiskaa unta järkevää aikaa nii sit on aikaa tehä ne läksyt... No mut huomeen pitäis postis saapuu mun talviratsastushousut <33. Aattelin myös tilata netistä jotaa heijastimii Vissylle.
jee meilki on jo jouluvaloii

1 kommentti: