sunnuntai 9. joulukuuta 2012

Pikkujoulut

Lauantaina heräsin jo vähää vaille 11, ja soitin Vissyn omistajalle että voisinko mennä ratsastamaan, mutta hän sanoi että hän menee itse ajamaan Vissyn ku sillä on kuulemma toosi paljon energiaa..No olin sit vaa kotona. Otin parit kuvat kissasta ja olin koneella :).

 Vähän ennen puolta neljää mummo läks viemää mua tallille, jossa oli siis pikkujoulut :)! Ekaan oltii vaa siin tallil kavereitten kaa ja autettii vähä koristeluissa. Puol kuudelta alko ite 'juhlat' ekaan syötii puuroa ja sitte palkittiin parit tyypit tallilta ! Sit olikin vuorossa "kiviharjun oma tanssi" siin meni aika kauan, ja siin me ringis vaa tanssittii ohjeitten mukaa xd. Oli ihan mukavaa (:!

 Tanssin jälkeen otettii talliporukasta parit kuvat, jonka jälkeen tulikin jo pukki poron kannsa ! Voi että se "poro" oli ihana :3. Niin nätti ja aaws. Harmillisesti maneesissa oli aika pimeää, nii kuvat ei ole mitään parhaita..No kummiskin. Joskus seitsemän jälkeen lähin Sirun kyydillä Kouvolaa kun menin niille yöks (: Ekaan käytii kaupas ostaa sipsii ja limsaa ja sit oltii Sirul vaa koneel ja pelattii korttii jne. Käytiin nukkuu joskus puol neljältä ?
Meijän tallijengi on parempi ku teijän tallijengi ♥ ylärivi vas: Katri, Miisa, Taru, Senni, Tiia alarivi vas. Minä, Tiia, Katriina ja Emmaa
Sirun ja mun puhelimeet :p

 Sunnuntaina mä heräsin joskus puol yhden maissa. Syötiin sit vähä ja oltii koneel, ja puol kaks lähettiiki keskustaa. Meijän piti ekaan mennä kattoo se salkkarileffa, mutku Siru ei jaksannukkaa ku se on nähny sen jo nii en miekää sit päässy...Mentii sit iskän ja äitin kaa prismaa ku ne oli siin Kouvolas. Ostettii prismasta ulkonen kovalevy (viimeinkin !) ja mulle ostettii sielt viel ratsastussukat. Ja sit ostettii paljo jotaa muuta jota en kyl tähä ala kirjottelee xd. Pitää kyl mennä joskus johonki hevosliikkeesee ostaa heijastimii Vissylle... No sit lähtii kaupoilt ja tilattii viel pizzat ja sit lähtii kotii !

 Kotoon oon nyt vaa syönny pizzaa ja oon oneel. Viel pitäis lukee kokeisii ja tehä läksyt ja vaikka mitä...Noo ehkä ne ehtii tehä joskus muulloinkin ;)!
Oliveer

3 kommenttia:

  1. Uutta tekstii tulossa? Kirjoittamisen aihetta: janni nolona kirjastossa XDD

    VastaaPoista