torstai 6. joulukuuta 2012

Nyt tulee faktoja !

Joo eräs lukija ilmoitti että ois kiva jos tekisin postauksen jossa kerron 25 faktaa minusta, 25 faktaa potista ja 25 faktaa Vissystä :D! Katsotaan mitä tästäkin tulee... :D

Ekana minusta:

1. Nimeni on linda
2. Oon harrastannu ratsastusta 6 vuotta
3. Tilasin just parit kuvat.
4. Mul on oikeest aika tummat hiukset johon oon laittannu reilusti vaaleita raitoja
5. Oon hoitannu pottii ja Vissyy tänää puol vuotta
6. En meinaa keksii enää mitää
7. Unelmoin vuokriksesta/hoitsusta jolla pääsisi oikeasti kehittymään
8. Mutta en halua kuitenkaan luopua Potista/Vissystä !
9. Mul on ollu aina jotkut raudat suus 7 vuotta, ja on viel ainaki viis vuotta :D
10. erillaisii rautoi mul on ollu suussa 7 :D
11. Vihaan niitä rautoja !
12. Rakastan jäätelöö
13..ja suklaajäätelö on parasta !
14. Mulla on paha tapa juoda viikonloppusin limsaa..
15. Haluisin laihtua ees vähän
16. Käyn ylä-astetta
17. ja oon sen 13 v.
18. En osaa kirjottaa koneel :D
19. Mun huone on aina sottanen
20. enkä jaska siivota sitä..
21. näit on tosi hankala keksii..
22. mulla on 2 arpakalenterii
23. mul on omas huonees tv
24. en jaksa pedata mun sänkyy koskaa
25. oon helpottunnu ku keksin ainaki jotenkuten 25 faktaa :--D


Sitten Potista..täst tulee hankalaa :D

1. Potti on nyt puoltoistvuotias
2. Sil on alotettu ravikoulutus
3. Jossa se on toiminnu ainaki tähä mennes hyvin
4. Se tykkää pelleillä
5..eikä anna välil tarhas kiinni
6. Se ei anna koskee korviaa
7. Se on sairaan ahne
8. se on välil vähän tyhmä
9. Se ei oo potkassu ihmist koskaa
10. Se kiusaa aina Vissyä
11. se on hienon värinen
12. Potti saa enemmän kauraa kuin vissy...
13. ja se rakastaa omenoita !
14. se tykkää nuolla ihmisii
15. mut yrittää aina syödä kädet xd
16. se rakastaa ottaa mun huivista kiinni ja yrittää riuhtasta sen pois
17. Se on viel aika heikko vetämään kärryä
18. se ravaa tosi hyvin ja sen tulevaisuus on kirkas
19. Se on innokas lenkil
20. ja kävelee nopeesti..
21.tarhassa se ravailee ja laukkailee paljon
22. Siitä lähtee kova ääni
23. se on välil ihan luuseri
24. mut välil esittää kovaaki
25. se on kaikin puolin kyl tooosi mukava
Huhu, olipa hankalaa :D no mut vielä Vissystä !

1. Se on toosi ahne sekin
2. hoitaessa se nostelee jalkoi tosi paljon
3. Valjastaessa/satuloidessa se on ihan hölmö
4. ratsuna se toimii hyvin
5. mut ravurina paaljon paremmin
6. se ei suostu ravaa ratsastaja seläs
7. lenkeil se aina yrittää pysähtyy syömää havunneulasii..
8..ja se on ärsyttävä puoli siin !
9. se antaa tarhas helposti kiinni
10. Se tykkää juoksennella Potin kaa
11. mutta määräilee sit paljon
12. Se on johtaja
13. Se on saikkuillu viime kevääst asti
14. Nyt se on lähes parantunnu
15. Silki on kirkas tulevaisuus
16. Se ravaa kovaa
17. Se ei alus luottannu muhu, mut nyt luottaa jo vähän
18. se saa kauraa aika reippaasti
19..mut vähemmän ku potti
20. mä rakastan sitä
21...vaik se on välil tosi ärsyttävä
22. se tykkää ravata
23. ja on hyvä siin
24...ja se tietää sen ite
25. seki on toosi mukava :)!
kesää♥


huhuh olipa rankkaa :DD kirjoitan myöhemmin tänään vielä toisen postauksen

4 kommenttia:

  1. Sulle on haaste mun blogissa :)
    http://riinajarulle.blogspot.fi/2012/12/117-itsenaisyyspaivan-haaste.html

    VastaaPoista
  2. raidat suussa :DDDDDDD Toisen kerran jo päivän naurut xd

    VastaaPoista