lauantai 1. joulukuuta 2012

Lauantai

Lauantaina heräsin joskus yhdeltä..hups. No mun piti ekaan tehä päivänikuviin postaus, mut totesin et mun päivästä tulis nii vammai et en tehnykkää. Teen sen huomeen (jos meen vissylle!). No kummiskin, aamul laitoin vaa ulkovaatteet päälle ja menin kuvaa, ku lunta on tullu nyt varmaa joku 40-60 cm :D. En tosin kauaa jaksannu kuvata ku ei ollu mitää aihetta. Menin sit sisälle.

 Mun veljen kaveri tuliki sit meille ja ne päätti mennä ulos vetää rengasta (ts. ajamaan mönkijällä ja vetämällä sen perässä rengasta jossa joku istuu). No mie lähin kuvaa sit sitä :)! Meijän sekku tuli viel niitten kaa siihe ja kuvailin niit varmaa tunnin. Yhes vaihees meinas sattuu 'vaaratilanne' ku mie vaa kuvasin ja se rengas suistu ojaa ja mun veli oli siin. No mie vaa kuvasin kunnes tajusin et se tulee mua päin sen renkaan kans, no mie vaa äkkii hyppäsin sivuu ja melkee heti se rengas lens siit kohast mis mie olin ollu :D. Mun veli lens siihe lumikasaa ja peitty lumel xd. Vähä säikähin, mut enemmän kyl nauroin.
liukuva lumipallorengas hyökkäs mun päälle melkein !

 Kuvasin johonki kahtee mut sit menin sisälle kattoo salkkareit ja syömää mansikoiit. Kolmen mais söin ja sit vähä ennen neljää lähtiiki Kouvolaa :). Menin ekaan jäähallille, mut sit Emma tuli siihe aika nopeest nii lähtii anttilaa. Ostettii sielt sipsii, karkkii ja emma limsaa ja sit mentii takas jäähallille. Mun veljen peli alko kuudelt ja katottiiki sit sitä seuraavat kaks tuntii. Kotoon olin joskus yheksält. En mie nyt kummempii oo tehny, yritän mennä suht ajois nukkuu.
Emma on mopseista parhaain ♥
Ainii ainii oon tehny kesästä 2012 videon kiviharjustaa, täs linkki

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti