keskiviikko 26. joulukuuta 2012

Kipeenä

Tiistaina iskä herätti mut 12 ja lähinki jo puol yheltä Vissylle. Vein sen ratsastusloimen vissylle, ja se onneks sopiki sille :)! Mun piti laittaa Vissylle nyt sen kilpasuitset jois oli silmälaput ja kaikki, koska Potin omistaja ja sen kaveri läks ajaa Potil ja ne tarvi ne toiset suitset. No lenkille lähin joskus yhdeltä. Vissy toimi niil kilpasuitsil toosi hyvin ! Menomatka onnistu toosi kivasti, ravailtii aika paljon, ja Vissy toimi tosi hyvin. Mentii pellolle lumihankee kävelee, ja otin siel pari ravipätkääki, huhuh ku oli hauskaa :D!

 Lähettii aika nopeesti takasin, kun Vissyllä on tosi huono kunto ku on nyt lomaillu nii paljo, puuskutti ja kaikkee :D. No paluumatkal yhes vaihees käveltii ja mul ei ollu jalustimii jalas, no Vissy päätti lähteekki sit ravaa ja huhuh me mentii kovaa! En ees muista millo viimeks oon laukannukkaa nii kovaa. En saannu Vissyy heti pysähtyy, mut kummiski aika nopeesti. Loppumatkasta otin viel yhen ravipätkän mun käskystä, ettei jäänny siihe et se ite läks. No annoin aika pitkät ohjat ja sittehä Vissy läks ! Mentii kyl aika kovaa, olin nii iloin ! Loppumatka käveltiiki ja Vissy oli kyl nii innoissaa :D. Tallis purin Vissyn ja vietii sit hepat ulos. Sit iskä tuliki hakee mua.
V♥

Tos kuvaa siitä loimesta, oikeest se on vähä tummempi !

Pottii :)
Tiistai illalla lähtii sitte sukulaisille (äidin siskolle) syömää jouluruokaa. Siel oli muitaki sukulaisii (äidin muut siskot ja niitten miehet jen.) Ilta meni ihan mukavasti, katoin vaa tv:stä azkabanin vankii. Ilta meniki sit aika nauruks..Meijä piti lähtee kotii mut ne muut oli vähä juonnu nii ei sit päästy lähtee. Kyl nauratti ku aika monet oli vähän juovuksissa ja näin :D. No päästii lopulta lähtee...En nyt kerro kaikkii yksityiskohtii, ettei meijä sukuu pidetä ihan hulluna (mitä se kyl on !).

 No kotimatkal mua lakoki sitte oksettaa ja oksensin hieman autoo, jolloin äiti pysäytti keskelle tietä ja oksensin sitte tielle...Kyl mua ällötti ihan sikana ! En oo oksentannu monee vuotee ja oli kyl lähel et en alaknnu itkee ku oksentamiin ällötti mua niin paljon. No päästii lopulta kotii ja oksensin sieli vähäsen..Yö meni sit valvoen ku oli kaamee jano, ku joi vettä nii ne tuli heti ylös takasin.. Sain mie lopult pari tuntii nukuttuu.

 Keskiviikkona olo oli ihan kamala, mahaa koski mut ei oksettannu. Kattelin vaa noita salkkareita ja lopulta onneks nukahin..Ku heräsin nii ei koskennu enää mahaa, mut kuume oli noussu. En nyt sitte ees päässy Lotalle, vaik oli tarkotus tänää mennä ): Ikävä sinne.. No loppupäivä menee toivon mukaa lepäilles..mut mitäs mie täs koneel teen :D? Oon kattellu vaa salkkareit. Mut toivon mukaa paranen pian et pääsen ratsastaa Vissyl, maanantai kuvaa kisoi kiviharjuu ja Juliaki vois sitte tulla meille uudeksvuodeks :)! Palaillaa taas.
En halunnu jättää tätä tyhjäks nii täs kuva vallusta :)

4 kommenttia: