tiistai 18. joulukuuta 2012

Mä en jaksais mut pakkoo

Sori toi otsikko ei liity yhtää mihinkää, se vaa tuli mielee, tosin en jaksa olla koulus ku väsyttää mut on pakko, siihen se varmaa liittyy ! :D

Lauantai illalla menin bussil siis Lotalle ja oltiiki sit siel :). Illal käytii kuvaas 'kauhuleffaa' ja videot on kyllä lotalla, ja en ite jaksa tehä sitä. Mut katottii illal hetki leffaa mut se vähä keskeyty. Käytii nukkuu joskus yheltä ? Sunnuntaina herättii varmaa 11 ja jatkettii sen leffan kattomista, syötii poppareit, lotta teki torttuu ja mie vaa olin koneel. No mutta kolmelta mua tultii hakee ja menin kotii :).
Sunnuntai illalla en kummempii tehny, olin vaa koneella ja nukkumaa menoki lipsahti tonne n. puol neljää..hups.
lotan pikkusiskon koirulii ♥
 Maanantaina olin lievästi väsynny ja meinasin kuolla. Koulu meni kummiski ihan mukavasti, tosin iltapäivällä bussi oli aika ärsyttävästi myöhässä ja tuli vissii vast vähän enne kolmee..Ku oltii ihan lähel kotii nii tiel oli tietenki kaatunnu joku tukkirekka nii liikenne pysähty..Bussikuski sano et "menee puol tuntii et päästää liikkeelle" oltii onneks sen verran lähel et mie ja Julia lähtii kävelee Julialle päin ja mua tultiiki sielt sit hakee. Mun piti mennä ratsastaa Vissyllä, mut sen omistaja oliki menny jo sil aika rankan lenkin nii mie en sit menny enää. Nukuin päivällä vähäsen.

 Kuuden mais lähtii kouvolaa ja mut vietiiki kouvolan hesee ja ootin Emmaa. Ku emma sit lopulta tuli nii syötii heses ja puhuttii kaikkee. Meni siin vissii reilu tunti ainaki. Käytii sit viel kaupassa ja emma osti mulle pirtelöö :3. Käveltii sit jäähallille ja katottii mun veljen harkkoi vähä. Emma läks sit aika nopeesti kotii ja mekii lähtii heti ku mun veli oli valmis, oltii kotoon joskus 11. Kävin sit suihkus ja menin nukkuu.
Miks me ollaa näi retui ):?
Tiistaina koulu meni nopeesti, tosin bussi oli taas myöhäs, mäki tykkään tästä talvesta :):)! No mut pääsin onneks kyydil kotii ja olinki kotoon vasta puol neljä..Söin sit äkkii laitoin tallikamat päälle ja lähin kävelee Vissylle. Mulla oli nyt mukaan ne mun heijastimet. Tallil laitoin Vissyn kuntoo ja heijastimet päälle ja lähin liikkeelle.

Heti ku olin päässy tielle ni isieltä tuli auto. Vissy oli heti jo menossa ja poikitti tielle, mutta auto ei voinnut tietenkään hidastaa, ja ihmettelen miten mahtui menee siitä, ihme kun ei osunnu vissyy. Teki niin mieli näyttää kuljettajalle keskaria, mut se ei olis nähnyt, enkä kyllä ehtinnykkää ku piti hidastaa Vissyy ku sil oli täys meno päällä. No hetki mentiin sitte nätisti mut sit piti taas pysähtyy ja jäädä tuijottelee kaukaisuuteen. Vissy oli tosi vauhkol pääl ja heti ku pääsin mettätielle nii ravattiiki reilu 10 metrii reipasta ravia, niin poika vähän rauhottu. Käveltii sit samalle pellolle mis oltii lauantainki ja kävelin siellä rinkiä hetken.

 Sit lähtiiki jo kotii päin ja Vissyl oli vähän menohalui, joten ravattii (mun käskystä, jee :D) kolme reipasta pätkää, kyllä Vissy tykkäs (ja mäki) oli nii ihanaa ku tuuli vaa humis korvis ja me mentii ravii eteepäin. Mentii siis noit pätkii kolme, mut käveltii myös paljon. Loppumatka meniki sit kivasti, eikä tielläkää Vissy enää autist välittänny, hieno vaavi :)! Tallis otin Vissylt kamat pois ja sit mentii omistajien talolle juomaa kahvit, jonka jälkee Vissyn omistaja vei mut kotiin. Kotoon en oo kumempii tehny.
kuva lauantailt


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti