perjantai 14. joulukuuta 2012

Rahanmenoa ei voi estää...

Loppukouluviikosta (Ke-pe) ei tapahtunnu kummempii, keskiviikkoon ja torstai kokeet jotka ei menny kehuttavasti, kotoon on tullu nukuttuu vaikka tarkotukseen oli olla mennä Vissylle...Noo nyt asiaan tulee muutos !

 Perjantaina koulun jälkeen äiti tuli hakee mua ku mentii kaupungille, on kyllä nyt pakko sanoo kuinka mua nolotti ku se tuli hakee mua :DD. Meijän auto ei nimittäin ole todellakaan mikään hieno, vaan vanha rämisevä peltiromu. No kuitenkin etittiin ekana yhtä hevosliikettä, kunnes tajuttii kysyy missä se on ja vastaus oli "Se kauppa on lopettannut toimintansa jo viime kesänä"..Noo me amatöörit :D. Mentii sitte agrimarkettii ja ostin sieltä vissylle heijastinrintaremmin (mikä oliki tos viime postaukses!) ja takajalkoihin heijastinsuojat. Ostin myös äitin kaa puoliks mulle talviratsastushousut. Yhteensä rahaa meni joku 70 euroo, mut onneks mun tarvi maksaa vaa varmaa 30-40 euroo.

 Sitte jatkettiin matkaa Veturiin jossa ei kyllä ostettu kummempia, käytii kaupassa ja näin. Pian lähtiiki jo kotii ku mul oli kiire :D. Kotoon oltii joskus viiden jälkeen ja tilasinki hööksistä sitten Vissylle ratsastusloimen ja itselleni lämpöleginsit. Hinnaksi tuli yli 40 euroa.. No illalla mä aijon olla koneella ja mennä suht. ajoissa nukkumaan, ja huomeen ois tarkotus lähtee Vissylle ! Laitan tähän nyt randomkuvii tältä viikolta :)!
vallu luuli olevansa hyvin piilossa :D


mun ja julian keskustelut ♥
täs se loimi jonka tilasin vissylle :)!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti