keskiviikko 5. joulukuuta 2012

Mun nukkumisel ei oo mitää rajaa, kun on päästäni vajaa

Tän viikon yöunet on menny kyl nii sekasin :DD Toi lause on mun mieles ekaan (siis otsikko xd)
Sunnuntai-maanantai yö: 3h
maanantai päiväunet: 2h (17.00-19.00)
maanantai-tiistai yö: 3½h
tiisati päiväunet: puol tuntii 15.30-16.00
tiistai-keskiviikko yö: 7 h (jes!)
keskiviikko päiväunet: lähes 1½h.. n. 16.10-17.25 (nukkumispaikka: lattia..) oisin nukkunnu varmaa kauemmin mut mulle soitettii xd)

 Tää ei nyt varmast kiinnostannu ketää, mut oli pakko kirjottaa toho et tajuisin et pitäis nukkuu vähä enemmän..Koulus menee välil nii huonost koska univelat.. maanantai ja tiistai oli kuolmemaa koulus, eikä keskiviikoskaa oo kehumist, ainuut hyvät asiat et sain äikästä 8, ja matikast 8½ jee :D kokeet siis kyseessä. Täl viikol mie en oo kummempii tehny. Maanantai illal katoin sen avatarin, tiistai illal kävin mummolla, ja tänää keskiviikkona ois koht tarkotus lähtee kylän pikkujouluihi..

 En oo nyt ehtinny tehä sit myday postausta, ku en tiiä minä päivään haluisitte et teen sen, koulupäivään vai sillo ku meen Vissylle ? En voi 'yhdistää' niit sillee, koska koulupäiviin en lähe kovin mielellää tallille, koska oon vast kolmen jälkee kotoon, sinne lävely vie oman ajan ja kotoonki menee hetki ja sit ku viel pitäis kävellä tallille nii on jo niin pimeetä et en viittis lähtee. Vissy ei oo kummiskaa mikää ratsu, se on niin nuori ja ori ja ravuri ja vaik mitä, nii jos lennän sielt alas nii kukaa ei mua pimeelt löydä, eikä kyl vissyykää ku sil ei oo minkää laisii heijastimii..

 No mut ehotelkaa päivii (:! Lisäilen tähä nyt parit -ei hevos- aiheiset kuvat :).
Tänki kuvan taisin ottaa maanantai-tiistai yön joskus kahlet xd 

yks mun lemppari kuva vallusta :)! kevät 2012

Ekoi kuvii mitkä on otettu mun järkkäril, joulu 2011 :) Vallu
Oleveer talvi 2012

kesä 2012 vallu

10 kommenttia:

  1. haha, kanttisko nukkuu enemmän? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no kannattais, mutku yöl ei vaa nukuta :D!

      Poista
    2. no älä nuku päiväl nii yöl nukuttaa :DD!

      Poista
    3. nonii mutku oon tottunnu nukkuu päiväl nii sit yöl ei nuuta ja en pääse siit rytmis pois xd

      Poista
  2. "ku mulle soitettii" hupsista vittu xdxd
    NIIMPÄ LANTTU SUN PITÄÄ NUKKUU..
    ..eli et saa nukkuu koska haluun puhuu sunkaa ja yöl on aina kehitävimmät keskustelut !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii sie herätit mut kauneusunilt, häpeää !!!!! Nii pitää mut en voi ku soitat mulle aina yöl )): viimeks just eilee ;);)

      Poista
  3. Voi luoja.... Tajuu jo et et voi nukkuu noi vähä ;) Ryhdistäydy!

    VastaaPoista