keskiviikko 2. tammikuuta 2013

Eka koulupäivä ja vähän kuvia :)!

Joo tänää on ekasta koulupäivästä selvitty, melkein. Meni aika unessa koko koulupäivä. tiistai-keskiviikko yönä tuli nukuttuu aika huonosti. Kävin ekaan nukkuu yheksält, heräsin yhelttoist. Seuraavan kerran nukahin neljältä ja heräsin kuudelta.. Noo kaikkee tottuu. Nyt tosin nukahan varmaa jo kymmeneltä, onneks :)! Mut takas tähä päivää. Ku koulu loppu mun serkku soitti mulle et tuunko mummon kyydil kotii ku ne oli just valkealas, no mie menin niitten kyydil ja olin tosi paljon aikasemmin kotoon ku yleensä. Pääsinki sit puol neljä Vissylle iskän kyydil.

 Mul oli ekaan tarkotus ratsastaa, mut Vissyn omistaja oli sitä mieltä et siihen tulee liian pimeetä ku siin kestäis kummiski, joten valjastettii nuorioriherra Potti kärryjen etee :)! Lähettii sit lenkille siitä, mä talutin sen ekaan ulos tallista ja tallin pihalta tielle. Sitten pääsin itekki istuu kärryille. Oli aika kurja keli, ja se tie oli huonossa kunnossa, upottavaa loskaa, mut hienost Potti jakso vetää ! Ylpee olin. Kylhän se loppumatkast jo väsy, mut hiensot jakso vetää meit kahta sellasel tiel ! Lenkin jälkee harjasin vielä Vissyn ja sitten Vissyn omistaja veiki mut kotii (:.

 Kotoon nukuin vissii hetken siinä. Ku heräsin käväsin koneel ja tein läksyt. Nyt oon tehny kaiken mitä pitää ja pääsenki koht nukkuu :)! Nukuttaa ihan kiitettävästi siis. Tänää selvis et lähen mahdollisesti mahdollisesti pernajaa Lotan luokse tänä viikonloppuna, jes ! Tätä onki ootettu ja kauan, viimeks kävin siel vissiin elokuussa..Joululomalhan mun piti mennä sinne mut sitte kipeydyin. No onneks pääsen nyt. Mut nyt lisäilen tähä postauksen loppuu parit kuvat kännykästä mitä täs on tullu nyt kuvailtuu joulukuus :)!
Ootettii julian kaa et päästäis ruotsintunnille, joskus joulukuun puol välis otettu :)

läksyjen tekoo

Valluu

28.12.2012 vissy

Tänää potti valjaissa :)
Sori kännykkälaatu !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti