sunnuntai 27. tammikuuta 2013

Pari haastetta tähän

Joo mun tietojen mukaa nyt ainaki kaks tyyppii on haastannu mut, joten päätin nyt nää haasteet toteuttaa. Oon kyl tehny tänkin haasteen josksu marraskuus (?). MUt teen nyt uudellee..

Ensin katriinan haaste, kiitos siitä :)!

Haasteen säännöt
-Kiitä haastajaa ja linkitä hänen bloginsa
-kerro 11 faktaa itsestäsi
-vastaa haastajan 11 kysymykseen
-haasta 11 bloggaaja keiden blogissa on alle 200 lukijaa
-keksi 11 uutta kysymystä
-Kerro bloggaajille että olet haastanut heidät
En jaksa haastaa ketään, tehkööt kuka haluaa, ja samoilla kysymyksillä (:

Ensin faktat
1. En keksi yhtään hyvää faktaa
2. Siivosin mun huoneen tänää
3. Oon tosi laiska siivooja, mut sitte ku siivoon nii kaiken pitää olla hyvin
4. Katon tänää tappajahain
5. sain tänääpaljon salt pastillereit ♥
6. oon 160 cm pitkä :--)
7.  mul on yks oma kissa Oliver
8. ja mul on kaks hoitohevosta
9. katon täs samal tv:tä ja siitä elokuvaa "matti"
10. oon kattonnu sen joka vuos :D
11. oon helpottunnu
Oliver ♥
Sit kysymykset
1. Milloin alotit ratsastuksen ja miksi ?
-aloitin ratsastuksen syksynä 2006

2. Mitä tavoitteita sinulla on ratsastuksen suhteen ?
- Ei ole kummempia tavoitteita, haluaisin kisata vuonna 2013 este- ja koulukisoja ja parantaa ratsastustani

3. Onko sinulla omaa/hoito/vuokra/liikutusponia tai -hevosta ?
Onhan mulla kaksi hoitohevosta, Vissy ja Potti :)
Potti ja Vissy
4. Oletko koskaan harkinnut ratsastuksen lopettamista ?
- Olen.

5. Kauan olet pitännyt blogia ?
- Mulla on ollut ennen tätä blogia yksi muu blogi, yhteensä olen pitänyt näitä kahta vähän päälle vuoden :)

6. Monta blogia sinulla on ollut ?
- oon tehny varmaa neljä blogii, mut vaan kahtee oon postannu kunnolla

7. Minkä tasoinen olet ratsastajana ?
Mun mielestä oon vahva helppo C ja esteis varmaa re. 50-60 cm :)

8. Mille tasolle haluisit päästä ?
Haluisin koulussa päästä helppoon B:hen ja esteissä n. re. 80 cm :)

9. Mikä on lempihevos/-ponirotusi ?
-Nykyään suomenhevonen ;)!
sh-o. Bokeripotti ♥
10. Unelmahevosesi ?
-Unelmahevoseni olisi mahdollisesti joku suomenhevonen. Sen tulisi olla järkevä ja aika maastovarma, mutta kummiskin virtaa omaava hevonen. Hevonen saisi olla helppo B ja re. 70 cm. Koulussa ja esteillä hevosen tulisi olla eteenpäinpyrkivä, mutta käsissä pysyvä ja vaativa, että sen kanssa pitää oikeasti tehdä töitä että se kulkee kunnolla :)!

11. Unelmatallisi ?
- Tallin tulisi olla joku pieni yksityistalli jossa olisi hyvät tarhat, maastot, kenttä, maneesikin olisi toivottava, mutta ei pakollinen. Karsinoiden pitäisi olla tilavat ja valoisat ja pesukarsina olisi plussaa. Tallinomistajan pitäisi olla mukava, kuten myös muiden hevosihmisten jotka tallilla pyörivät. Heinän pitäisi olla hyvää ja tietenkin se että hevonen viihtyy siellä :)!

 Sit viel tanjan haaste jota en jaksais tehä, mut teen tantan mieliks ;)
En haasta tähänkää ketää, mut saa tehä samoil kysymyksil.

1.Miksi aloitit blogin pitämisen ?
-kaveri pakotti :--)

2. Oletko kilpaillut/millä tasolla kilpailet ?
Olen kisannut kouluss parhaillaan helppoo C:tä ja esteissä 50 cm. Täl kaudel ois tarkotus päästä hyppää korkeempaa :)
Manunkaa kisat, 50 cm :)♥
3. Kuinak kauan olet ratsastanut ?
- Reilu kuusi vuotta :)

4. Koulu vai esteet ?
-Tällähetkellä koulu :--)

5. Valmennsu vai kilpailut ?
-Valmennus ! Niissä oppii yleensä enemmän (:
Tolmusen estevalmennus manulla, © Jenna rämä
6.  Poni vai hevonen ? Perustele
- Täl hetkel tähän on tosi hankala vastata, tiiän monii ylikivoja ponei, ja myös hevosii. En vaa osaa vastata, se riippuu ihan hevosesta/ponista :D,

7. Onko sinulla hoito-/vuokra-/ tai omaa hevosta ?
- Kaks hoitohevosta :)

8. Oletko hypännyt maastoestitä ?
-Joo kesäl 2012 pääsin kaks kertaa hyppii, Jallul ja Zsa Zsal
Ilme ♥ Mut kaikist hypyist on vaa videoit
9. Lempihevosrotusi ?
- Suomenhevoneen :)!

10. Korkein hyppäämäsi este ?
- Ei mitään tietoo..varmaa joku 70-80 cm :DD ?

 Huhuhuu selvisin tästäki:D

6 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. riippuu mihin pakotti :):) voisit kirjottaa selvemmin että saisit kunnollisen vastauksen.

      Poista
    2. mut siis jos tarkotit et kuka pakotti tekee nää haasteet nii se oli tanjaa

      Poista
    3. tarkottaa varmaa sitä et kuka pakotti tekee tän blogin :D ( ehkä ... )
      nii saatana mä pakotin eli julia !!!!!!!!!!

      Poista
  2. PERKELEE TUOT SEN YHDEN PURKIN NIITÄ SALTPASTILLEREJA MULLE OOT SEN VELKAAAA!!!!! okei moi caps ♥ mut oikeest!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kattoo nyt ;);) jos tuut hakee ne ennenku ne loppuu nii saat :):)

      Poista