tiistai 22. tammikuuta 2013

Mietiskelyä blogin tulevaisuudesta

Joo oon koko eilisen päivän, yön ja tän päivän miettinny mitä  haluisin blogiltani. Mä haluisin muuttaa blogini vain hevosblogiksi, mua ei innosta kertoo vapaa-ajastani, koska mun vapaa-aika tarkottaa kotoon olemista ja istumista koneella, kuka oikeesti jaksaa edes lukea sellasta päivästä päivään :)? Ei varmaan kukaan, ainakaa mä en jaksais lukea blogia mis kerrotaa aina "Koulussa meni ihan kivasti, koulun jälkee olinki vaa kotoon ja koneella, viel pitäis tehä läksyt ja käydä suihkus" <-- toi on musta sika tylsää. Joskus pari kuukautta sitten kysyin lukijoilta että haluaako ne että kerron muustakin ajastani ku ratsastuksesta, useat oli sitä mieltä että muutakin kuin ratsastusta, mutku ei mul muuta kerrottavaa oo.

 Nyt toivon et miettisitte jaksatteko oikeest lukee sellasii tekstei mist on esimerkki tos ylhääl ? Vai oisko vaa parempi (mulle ainaki) et kirjotan vaa ratsastuksesta. Toivoisin tästä(kin) asiasta mielipiteitä.  Ite toivoisin pelkkää heppablogii (en kuitenkaan jaksa erillistä heppablogii tehdä, koska tänne ei tulisi melkeimpä mitää tekstii kun ei mun elämäs oikee muuta tapahu ku ratsastus). Elikkä mielipiteitä :)! Jos teen tästä heppablogin nii tottakai kerron täälki jos jotaa mainitsemisen arvosta tapahtuu muulloinki kun tallil. Toivon mukaa tää ei nyt ollu ihan epäselvää roskaa.. Mielipiteitämielipiteitä ;)

 Mutta jos tää muuttuu heppablokiksi nii tein pari banneria (taas). Oon nyt harjotellu tot rajausta, mut en tiiä onnistuko se tos yhtää sen paremmin ku tos nykyseskää banneris.. ):. Mut ehotelkaa samal minkä bannerin laittaisin.
Banneri 1.
Banneri 2.
Banneri 3.
täs ja ekas vaa tos tekstis eroo

22 kommenttia:

  1. Tee vaa täst heppablogi! Ite en ainakaa jaksa kauheest lukee sellasii postauksii niinku just to mainitsist :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiittii kommentista :)! Onko ehotuksii sit myös et minkä bannerin laittaisin noist :):)?

      Poista
    2. ööö no toi 2. on kiva ;)

      Poista
  2. mun mielest voisit kirjottaa muustaki:D koska kivempaa jos tulee usein postauksii;) ja öä toi kakkos banneri on hienoin, mut noi toiset on must parempii ku siin on vissyn ja potin lisäks jalluki:D entiiä :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mutku ei oo oikee mitää kirjotettavaa ku asun tääl xd Muuta ei oikee tapahu, nii en usko et postauksii tulis yhtää sen enempää ku silloin jos kirjottaisin vaa hevosista ):.

      Ja kiitti bannerivinkistä :)

      Poista
  3. jatkat kaikest kirjottamist koska sitku yritän pakottaa sua kirjottaa ni et voi sanoo ettet oo ollu tallil tänää. mut joo toi ykkösbanneri on kiva :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mut en kuitenkaa näin ollen kirjottais, koska päiväni saa tiivistettyä yhteen lauseeseen, joten en nää mitään järkeä kirjottaa sellasta (ja kaiken lisäksi kuvatonta) postausta.

      Poista
    2. kiitti kuitenkin ehdotuksesta (:

      Poista
  4. heh, tuo esimerkki muistuttaa mun blogii :)mul ei oikeesti oo mitää mistä kirjottaa :)

    VastaaPoista
  5. noo tee täst heppablogi jaa toi 1. ja 2. bannerit on kivoja (: ja jos saan sanoo: ni ku sul on noitten bannereitten keskel toi neliökuva, ni mä rajaisin senkin (: mutta tää oli vaan mun mielipide! hienoja ovat kaikki kolme! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti kommentista (:
      ja meinsin rajata ton kolmannenki kuvan mut esim. tos jallu kuvas se olisi ollu hankalaa ku jallun jalat on epäselvät ja kuva tumma. mut kiitti !

      Poista
  6. voitko käyä kommentoimas mun blogii ? Siel on ilmotusasiaa:)

    VastaaPoista
  7. Banneri 2:konen on hienoin :)

    VastaaPoista