sunnuntai 6. tammikuuta 2013

Homma hanskassa ja hanskat hukassa !

Toi ei nyt varsinaisesti liity asiaan mitenkään, toi lause tuli vaa kuultuu aika monta kertaa viikonlopun aikana!

 Mut asiaan, sunnuntain yöllä heräsin pari kertaa kun Helin (heli on siis lotan pikkusisko) koira haukku yöl pariki kertaa ja hyökkäs mun sänkyy :D. Heräsinki loppuen lopuks sit vasta 11 jälkeen. Söin aamupalan ja lähtiiki sit lotan kaa tallille. Otettii Lyrre sisälle, kun lotan isä oli laittannu ne aamul ulos. Laitettii sit Lyrelle kamat päälle ja lähtii läheiselle pellolle. Lotta ratsasti Lyrrel ekaan.

 Kun mä menin selkää huomasin heti että pohja on tosi huono..Etenkin toisella puolella peltoa lyrre kompuroi aika paljon, hankikantoakin oli enemmän kuin eilenna, niimpä meninkin paremmalla puolella peltoo. Ravailin siinä jonkun aikaa ja sitten laitoin ihan lyhyet jalustimet ja laukkasin niillä. Sitten Lotta meni selkään ja sekin laukkasi lyhyil jalustimil. Lopuksi mä viel loppuverkkasin ponin. Lyrre oli tänään hieman huonompi kuin eileen, johtu näin ollen pohjasta, mut ihan kivasti Lyrre meni kuitenkin :)! Tallissa hoidettiin Lyrre ja laitettiin ulos. Sen jälkeen siivottiin karsinat ja mentiin sisälle.

 Sisäl oltiin koneella ja Lotta siivos välil, sit me syötii. Illemmal käytii vielä tallil moikkaas ilonaa ja lyrree, jonka jälkee mentii sisälle ja mä pakkasin. Puoli viideltä lähtiinkin Helin kanssa kohti bussipysäkkiä. Ootettiin autossa hetki kunnes bussi tuli. Bussis mä enimmäkseen nukuin. Kotona olin seittemän jälkeen ja katoin Putouksen ja kävin saunassa, viel pitäis tehä läksyt. En nyt tiiä millo tulee seuraavaa postausta.. Ehkä perjantaina, ehkä aikasemminkin..





Lyhyil jalustimil ei ollu hauskaa mennä ;--)

2 kommenttia:

  1. huutonaurua ku näin vikan kuvan !! XDDD
    tulee mielee joku hakkapeliitta :D

    VastaaPoista