sunnuntai 13. tammikuuta 2013

Vauhtia ja vaarallisia tilanteita

Lauantaina heräsin joskus puoli kymmenen, se oli tosin turhan aikasta, kun lähdinkin vasta 12 Vissylle. Meijän oli tarkotus lähtee ajamaan sillä, kunhan se oli ekaan kengitetty, kun siltä oli irronnu kenkä, mutta kengittäjää ei näkynyt. Vissyn omistajalle oli sanottu että se kengittäjä tule puolenpäivän maissa, mutta kun hän soitti sille nii sleviskin että kengittäjä tulee vasta viiden maissa. No mä kuvailin siin vähä hevosii ja juotii kahvit, ennen kahta mua tultiiki hakee.

 Kotona pakkasin äkkii ja söin ja sit lähinki Julian ja niitten kyydil valkealaa, ne vei meijät yhelle meijän luokkalaiselle. Sinne tuli pari muutaqki meijän luokalta. Vietettii siin sitte iltaa, syötii pizzaa, käytii kaupas ja katottii toosi monta leffaa (kuusi) mutta mä keskityin vaa vissii kahtee. Jossain vaiheessa alko nukuttaa ja mä ja pari muuta kävi nukkuu, mut yhet saiki sit idean värjätä mun naaman sinisel..Heräsin lopult ja en ollu ihan tyytyväin, mut en jaksannu välittääkkää vaa kävin nukkuu uudellee. Aamul heräsin ja putsasin sen värin pois, yks tyyppi läks ja me katottii viel yks leffaa. Yhen mais mua ja juliaaki tultii hakemaan.
Eeii meil ollu yhtää herkkui :):)..ok ei kyl syöty ees noit kaikkii :D

 Kotoon olin ennen puolta kahta ja lähinki siitä lähes heti Vissylle. Siel laitettii Vissylle valjaat ja lähettii lenkille ! Huhu toi matka oli kyl nii paljo mukana vauhtia, vissyä vauhdittamassa oli nimittäi naapuri tallin lämpönen. Välillä mentii niin kovaa että oikee hirvitti..varsinki yhes kaaressa pelkäsin et ollaa nurin ja meinasin ite tippuu kärryiltä. Naama jääty aika pahasti matkalla, mut selvittii kuitenkin. Vissy oli lenkin jälkee nii rauhallinen ja tosi hikinen. Pestii se sitte vedel ja kuivasin sitä ja sit laitoin karsinaa, onneks se talli on aika lämmin nii ei muuta sitte tehty.

 Sen jälkee laitettii Potti valjaisii ja lähettii sen herran kaa lenkille, otin kameran mukaa sinne nii napsin parit, huonot kuvat kärryiltä. Potti meni tosi kivasti, mitä nyt pari kertaa jumitti jolloin se piti mennä auttamaan liikkeelle. Lenkin jälkee hoisin Potin pois ja annettii niitten omistajan kaa kaurat niille. Sit mentiiki Vissyn omistajan sisälle ja söin siel vähä leipää. Vähän ennen kuutta mua tultii hakee. Kotoon en oo kummempii tehny, nukuin ja söin. Viel pitäis tehä läksyt.
Vissyn kaa lähös lenkille :)



sanokaa laadulle moi :)


2 kommenttia: