lauantai 12. tammikuuta 2013

Kisahevonen 2013 ?

Joo tota oon nyt miettinny aika kauan...Koht alkaa kiviharjun kisat ja tekis jo mieli kisaamaa, ku viimeks oon kisannu esteitä toukokuus 2012 ja koulua helmillä lokakuussa 2012. Ei oo vaa sopivaa hevosta löytynny.. Mut nyt oon pareilt tyypeilt kyselly (jopa yhelt sellaselt joka ei tiiä hevosistä mitää). Ja ehotuksiin on tullöu nää kolme hevosta:
Lady (kouluun)

Jalmar (esteisiin)

Riia (kouluun)
Tos niit on, eniten on ehoteltu et menisin Jallul esteitä. Sinne mul ei oo kummempii tavoitteit, haluisin kisata luokkaa 40-60 cm. Mut se epäilyttää ku jallul on pari muutaki kisaajaa, et mitä ne tykkäis jos mie alkaisin kisaa sil..Sit on ehotettu Riia/Ladyy koulukisoihin. Ladyst en oo kyl yhtää varma, koska mun tapa ratsastaa ei oo sille ehkä mikään paras. Riia ois kyl tosi mukava, ja sil varmaa menisin, mut vähän epäilen et liikkuisko se yhtää radal. Oon kuitenkin ihminen joka ei halua maksaa 15 euroa "turhasta". Koulussa ois tavoitteena kisata helppoo C:tä, oikean hevosen löytyessä.

 Niiku huomaa korkeet tavoitteet ei oo todellakaan, helppoja ne on, kunhan löytäisi sen arvokkaan hevosen. Välil on tuntunnu et ihan sama lopetan koko ratsastuksen ja keskityn vissyy (ja mahdollisest raveihin) mut ei siitkää tuu yhtää mitää. Yritän edellee löytää kivaa hevosta ratsastuskisoihin, ja ootan et kiviharjuu ostettais uusii hevosii ja niist joku ois mun tyyliin. Peukut pystyy et pääsisin tänä vuon kisaa !
20.5.2012 manun kaa vikat kisat ♥

6 kommenttia:

  1. Onnee sulle nyt et löydät kisahepan/ponin ;)!

    VastaaPoista
  2. siitä vaa kisahevost ettimää :) kyl sä sellasen jostaa löyät. Ja mun mielest Riia sopis sulle ku sie sen saat hyvin liikkumaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no en nyt tiiä saanks sitä liikkuu enää yhtää mihinkää jos sil menee tyylii kaks ratsastajaa kisoissa ennen mua..:)

      Poista
  3. kisaa roomeol se on paraz

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Roomeo ei oo todellakaan mun tyylinen hevonen (:

      Poista